Espp Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Toure = Man of the match! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Nydelig WBA, takk for hjelpa. Godt det ikke bare er oss som driter oss ut denne runden. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Meget skuffa over prestasjonen i 2.omg. Hvis Rodgers snakker om tett kampprogram etter kampen så vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Han har drevet rovdrift på en del av spillerne i det siste. Moses og Aspas har scoret mål men ike fått ytterligere sjanser. Samt skandale transfervindu 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Phew, takk til WBA for at luka til fjerde ikke økes! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fy faen for for noen latterlige forsvarsspillere vi har. Herregud! Faenfaenfaen, drittKolo! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Irriterer meg like hver gang dommeren blåser av før overtiden er ute. De belønner den forbanna drøyingen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Hva skjedde? red: nevermind... Endret 2. februar 2014 av Ally1987 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 2 ukers bot til Toure. Dommeren burde også være skutt. Ikke at vi hadde scoret, men hva faen er dealen med å blåse av før tilleggstiden er ute, når det har vært sykt med drøying av tid med ball på tribunen, og et frispark som tok evigheter å sette opp? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fantastisk jobb i negativ fotball av West brom. Vi fikk ingenting av rom i andre. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå må vi drille sammen Agger/Sakho og få ut Coutinho. Har ikke ord, men 1p er bedre en 0p som vi faktisk hadde fortjent utifra 2.omg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Uavgjort var ikke rettferdig engang, burde tapt denne kampen. Fanken at Suarez ikke nette på sin ene sjanse i 2.omgang. Å fy faen ta Kolo, så bittert! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Flott resultat. Et poeng til over United, men ikke for nært de på topp. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva er det egentlig du har imot Coutinho, YNWA? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 “@OptaJoe: 29 - Liverpool have made more defensive errors leading to a goal/attempt than any other team in the PL this season. Problem.” Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Herlig resultat! King Kolo viser seg frem fra sin beste side idag! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Toure har nok snappet opp noe fra Skrtel Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Meget skuffa over prestasjonen i 2.omg. Hvis Rodgers snakker om tett kampprogram etter kampen så vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Han har drevet rovdrift på en del av spillerne i det siste. Moses og Aspas har scoret mål men ike fått ytterligere sjanser. Samt skandale transfervindu Noen ganger er du helt på jorde, men denne gangen er du spott on. Spesielt med tanke på transfervindu, hvor jeg synes at forsvarsspiller burde vært innkjøpt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 0-1, mål fra ræva til Kolo om nødvendig. Pliiiiiis Ikke langt unna, den der I jinxed it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå