knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Kjedelig førsteomgang, med en gørrkjedelig kommentator. Heldigvis leder vi 1-0 etter en herlig assist av Suarez (det har blitt en del assists på egoisten). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Rart det der, med de to spillerne som ikke fungerer i lag. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Morsomt hvor vanvittig lett Sterling glir forbi folk. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hårfine greier, men klar onside. Bra av dommer.Hvordan kan noe være både hårfint og klart..? Morsomt hvor vanvittig lett Sterling glir forbi folk.Nesten like bra som Januzaj.. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Morsomt hvor vanvittig lett Sterling glir forbi folk. Liam Ridgewell er gloredd Sterling og farten hans. Ser frykten hans utenpå mannen jo... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Sterling har vært fantastisk i det siste. Kun 19 år, og likevel så langt utviklet. Coutinho er en stor kontrast, han har blitt dårligere denne sesongen. En av våre beste i fjor, i år har han for det meste vært ganske håpløs. BR bør filleriste gutten, tving han til å lære seg engelsk, og lær han at han ikke skal kaste bort sjanser på langskudd (som han er håpløs på). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Må gi litt skryt til Aly Cissokho, han har hatt en god 1.omgang. Henderson derimot har vært under pari av hva jeg forventer fra han. Liverpool trenger et mål til, har ikke hjerte til å se Liverpool prøve å spille inn 1-0. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Mener at Coutinho burde benkes (har jeg sagt lenge btw). Inn med Allen og la Sterling blomstre. Så kan Coutinho få innhopp slik at vi har en spiller på benken med potensiale til å endre matchbilde. Ut i 2.omg med mål om punktering nå gutta! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Må gi litt skryt til Aly Cissokho, han har hatt en god 1.omgang. Henderson derimot har vært under pari av hva jeg forventer fra han. Liverpool trenger et mål til, har ikke hjerte til å se Liverpool prøve å spille inn 1-0. Ja Cissokho har vært bra i dag. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noe av det kjedeligere jeg har sett på en stund, denne kampen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Underholdningsmessig, er jeg glad jeg forsov meg til litt før klokken 3 i dag. Endret 2. februar 2014 av Hugol Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Faen, tidenes kjedeligste kommentator. Veit, håper han blir byttet ut i pausen. Hvem har TV2 på benken? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 1-1 tipper jeg.... Hooooold Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Klart gult kort. Når du først blåser der... så må du nesten gi et kort. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Omg, bra Flanagan. Ikke rot bort dette nå! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Da ser vi matchbildet jeg var redd for før kampen. Bra Mignolet gjør opp for et par av tabbene i det siste. men dette spillet holder ikke lenge. Må ha 2-0 hvis ikke blir det poengtap Nb! Legg opp skuddfoten Coutinho Endret 2. februar 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 For en redning! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det der var en relativt syk redning av Mignolet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 For en feberredning av Mignolet! Nå må SAS punktere kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå