knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Premier League02-02-2014 Kl. 14:30 @ The HawthornsVises på: TV 2 Sport Premium / SkyDommer: Kevin Friend Tidligere Liverpool-spiller (på lån) Nicolas Anelka er ute med kneskade, mens Liverpool har Daniel Agger, Mamadou Sakho, Jose Enrique, Glen Johnson og Lucas Leiva ute med skade. Det er samtidig ventet at Joe Allen er tilbake i troppen etter skade. De siste syv kampene mellom lagene på The Hawtorns i PL har endt med to hjemmeseire, og fem borteseire. Med tre poeng vil Liverpool få en behagelig luke ned til sin konkurrenter til fjerdeplassen, dette blir en stor mulighet for Liverpool til å ta grep om en CL-plass. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ingen tro på dette, men... Vær så snill, West Bromwich, ta poeng her.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 0-1, mål fra ræva til Kolo om nødvendig.Pliiiiiis Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Håper ikke det går skeis detta. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 0-5, 0-3 til pause. Sturridge, 2x Suarez, Martin S og selvmål. Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ikke ofte eg har like god tro som idag. Et West Brom i dårlig form mot et Liverpool-lag i godt slag. Bør absolutt bli tre poeng til bortelaget. SAS lager hvertfall mål, i tillegg til Couthinho og Toure. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det jeg tror kommer til å skje: Vi blir liggende under å må jobbe knallhardt i 90min. Kansje seier, men helst uavgjort. Det jeg håper kommer til å skje: 2 tidlige mål og cruise control hele vegen. Pluss mål nummer 3 i 75. min. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 3-3. Suarez og Skrtel med hvert sitt hattrick. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 West Brom har seks poeng på de siste seks hjemmekampene. Det er ganske grusomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 supernervøs Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Whats with the Skrtel jinx? Han var rigtig nok sweeper sist kamp Ze dayz iz zhere! Nå er det bare å jobbe knallhard! Og hold nullen, for guds skyld. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tviler på seier da jeg ikke helt ser hvordan vi skal klare å score 3 mål på bortebane. Med hverdagen tilbake er gutsen fra Evertonkampen long gone. Da vil forsvarsfeilene komme på løpende bånd med DM Gerrard, Cissokho og Skrtel. Det lukter 1-2 i sekken bak Mignolet. Som selv har stått for mange grove tabber i det siste. Vi vinner hvis Suarez & Sturridge leverer maximalt. De må levere 3 mål hvis vi skal ha 3p. Har vi flaksen med oss holder det kanskje med 2 mål. Frykter virkelig dagens kamp. All historikk tilsier poengtap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tviler på seier da jeg ikke helt ser hvordan vi skal klare å score 3 mål på bortebane. 0-6 mot tottenham 2-5 mot stoke 1-3 mot sunderland 3-3 mot everton Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 All historikk tilsier poengtap De siste syv kampene mellom West Brom og Liverpool på The Hawthorns har endt med fem seire til Liverpool. I tillegg har West Brom kun seks poeng på sine siste seks hjemmekamper. West Brom tapte sin forrige kamp mot Villa, mens Liverpool kommer fra 4-0 mot Everton. Det ser ikke så mørkt ut som du skal ha det til. Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 jeg for min del syns kampen kunne startet nå. Timene går altfor sent nå. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 All historikk tilsier poengtap De siste syv kampene mellom West Brom og Liverpool på The Hawthorns har endt med fem seire til Liverpool. I tillegg har West Brom kun seks poeng på sine siste seks hjemmekamper. West Brom tapte sin forrige kamp mot Villa, mens Liverpool kommer fra 4-0 mot Everton. Det ser ikke så mørkt ut som du skal ha det til. De siste 10 gangene Liverpool var på en "roll", andre resultater gikk vår vei og vi skulle gjøre jobben selv; 7 poengtap og 3 seiere. (Mot lag fra 9.pl og ned). Ergo historien mot oss Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vi har jo nettopp avgitt poeng, det er vell ikke due enda. Keep the faith. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Mignolet Flanagan, Skrtel, Toure, Cissokho Sterling Gerrard Henderson Coutinho Suarez Sturridge Ser ikke bra ut defensivt :-/ Benk; Jones, Kelly, Allen, Alberto, Moses, Ibe, Aspas. Tynt defensivt, ingen som kan tilføre noe offensivt. Skulle likt å sett Kellt fra start for Cissokho. Endret 2. februar 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå