Skybit Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hey, vi er en liten gjeng i CS:GO som spiller med hverandre hver dag og vi har lyst til å ta laget til "nye høyder" ved å begynne med treninger, melde oss på litt småturneringer osv. bare for å bli bedre som ett lag. Om du føler deg interessert kan du sende meg en melding til innboksen her på Diskusjon.no. Ranken vår ligger gjennomsnittlig på Distinguished Master Guardian så det er fint om du er rundt der Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hey, vi er en liten gjeng i CS:GO som spiller med hverandre hver dag og vi har lyst til å ta laget til "nye høyder" ved å begynne med treninger, melde oss på litt småturneringer osv. bare for å bli bedre som ett lag. Om du føler deg interessert kan du sende meg en melding til innboksen her på Diskusjon.no. Ranken vår ligger gjennomsnittlig på Distinguished Master Guardian så det er fint om du er rundt der er gjenre med jeg. DMG Her litt rusten nå sidne jeg ikke har spilt så veldig mye i det siste men det skal gå bra ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå