Ghost Of Death Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har prøvd og prøvd, men jeg får bare bluescreens hele tiden under innstallasjonen. Hva kan jeg gjøre? Bluescreenen er som følger: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dette her har vært oppe mange ganger før, jeg har hatt problemet selv. Kan jo nevne at da var det en av rambrikkene. Gir deg et par poster du kan kikke på: Nr 1 Nr 2 Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har innstallert Windows, og nå lurer jeg på hvordan jeg kan teste rambrikkene for feil? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har innstallert Windows, og nå lurer jeg på hvordan jeg kan teste rambrikkene for feil? Last ned Memtest86 v.3.0 boot cd og brenn den. Så setter du cden inn før du restarter maskinen, da vil den kjøre opp et "Dos lingnende" vindu og teste rammen. Får du noen feil her, kan du se om det er noe galt med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå