b-urn Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hei. Har kjøpt meg en P4 1.8 (NW). Ser på kjøleribben at det er limt på et eller annet (tror jeg leste et sted at det er noe varmeledende greier) Har noe goop liggende, så spørsmålet er: Hva er det lureste kjølemessig sett.. a) La det være som det er B) fjerne det dillet som er limt på , bruke goop c) kline no goop oppå :smile: Mener jeg leste et sted på nettet, at det stoffet som er limt på kjøleribba ikke var spesielt godt for kjøling, men jeg kan ikke huske hvor. Lenke til kommentar
germ Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har denne prosessoren. Har klokket den opp i 2,2 nå. Og jeg har fjernet den sorte greia og brukt Artic Silver II. Funker greit for meg i hvertfall.. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Har blitt litt klokere siden jeg skrev det innlegget. Den sorte greia er en thermal-pad, og stort sett alt som kryper og går av overklokkere anbefaler.. - vekk med pad'en - på med AS3 Har derfor vært ute å kjøpt meg noe AS3. Så bare jeg får litt tid til overs, skal jeg prøve meg. :smile: På 2.2 så kjører du.. hmm 122Mhz FSB? Hva slags minne har du? Hva slags temperatur får du på den under "full load"? Har du prøvd å kjøre den høyere? Lenke til kommentar
germ Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ja akkurat.. 122fsb.. men har et aldri så lite problem.. Gidder du å lese denne meldingen?: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=16310&forum=13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå