Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har ingen fortalt meg om forhud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anonym, om du leste mer så så du at jeg gikk litt tilbake på det. Er det jeg har hørt før og trodde at alle lærte. Jeg har dessuten genuint prøvd å hjelpe ts, så selv om ordene der kan tolkes som at jeg var hard så var det på ingen måte ment slik. Jeg var nysgjerrig basert på det jeg har lært og som mor til en sønn er det greit å vite når jeg må lære ham slikt.

Ordene mine ble lest med feil tonefall.

Enkelte (sjeldent) har så trang forhud at de må operere, har da sett pinlige sykdommer på tv.

Ellers er det supert at mange deler egne erfaringer med ts!

Håper virkelig tråden er litt til hjelp :)

Lenke til kommentar

Tvillingsjel: Jeg leste videre etterpå, og så det :)

Kan vel ikke forvente at alle vet om alle mulige tilstander. Det er derfor jeg liker forum som dette. Er det noe man blir virkelig lærd av må det være å kunne diskutere sine dypeste hemmeligheter helt anonymt på denne måten.

Og ja, jeg spiser fortsatt appelsiner.

Anonymous poster hash: a69fb...840
Lenke til kommentar

TS her. Yess da fikk jeg til å dra forbuden tilbake over hodet!

Er det normalt å runke ved å dra i penishodet når forhuden er dratt tilbake? det stikker/svir jo bare jeg drar horhuden tilbake, er hodet mitt veldig sensitivt?

Det er også litt av problemet, jeg bruker lang tid på å rulle forhuden framover til normal posisjon, fordi hodet er så sensitivt. Kan jeg gjøre noe for å gjøre hodet mindre sensitivt? Alternativt en bedre teknikk å rulle forhuden framover? Jeg svetter ganske mye pga denne anstrengelsen..

Anonymous poster hash: 94a37...2ce

Lenke til kommentar

Jeg visste faktisk ikke at det var mulig å trekke forhuden ned og forbi penishodet. Er dette helt nødvendig ved sex, og hvorfor har ingen lært oss om dette?

Den begrensede sex-opplæringen vi hadde på skolen, dreide seg stort sett om å tre på en kondom på en dildo, ingen fortalt om forhuden. Er det nødvendig å tre den *helt ned* før man har på kondom? Eller holder det at man drar huden bare forbi selve hodet?

(Mine uthevinger) Jeg kan ikke se at denne delen av innlegget har blitt besvart av andre. Jeg lurer litt på det selv. Noen svar?

Anonymous poster hash: 91639...977

Lenke til kommentar

TS her. Yess da fikk jeg til å dra forbuden tilbake over hodet!

Er det normalt å runke ved å dra i penishodet når forhuden er dratt tilbake? det stikker/svir jo bare jeg drar horhuden tilbake, er hodet mitt veldig sensitivt?

Det er også litt av problemet, jeg bruker lang tid på å rulle forhuden framover til normal posisjon, fordi hodet er så sensitivt. Kan jeg gjøre noe for å gjøre hodet mindre sensitivt? Alternativt en bedre teknikk å rulle forhuden framover? Jeg svetter ganske mye pga denne anstrengelsen..

Dra i selve penishodet? Det har jeg aldri hørt om. Jeg drar forhuden frem og tilbake over penishodet når jeg runker slik Tvillingsjel sier.

Du kan lese litt her f.eks.. http://www.sexogsamfunn.no/sex/Seksuelle-problemer/Trang-forhud-fimose/

Lenke til kommentar

TS Her.

Jeg visste faktisk ikke at det var mulig å trekke forhuden ned og forbi penishodet. Er dette helt nødvendig ved sex, og hvorfor har ingen lært oss om dette?

Den begrensede sex-opplæringen vi hadde på skolen, dreide seg stort sett om å tre på en kondom på en dildo, ingen fortalt om forhuden. Er det nødvendig å tre den *helt ned* før man har på kondom? Eller holder det at man drar huden bare forbi selve hodet?

(Mine uthevinger) Jeg kan ikke se at denne delen av innlegget har blitt besvart av andre. Jeg lurer litt på det selv. Noen svar?

Anonymous poster hash: 91639...977

Kan noen svare meg på dette? Ser vi er minst to som lurer på dette..

Dra i selve penishodet? Det har jeg aldri hørt om. Jeg drar forhuden frem og tilbake over penishodet når jeg runker slik Tvillingsjel sier.

Du kan lese litt her f.eks.. http://www.sexogsamfunn.no/sex/Seksuelle-problemer/Trang-forhud-fimose/

Jeg har alltid runket ved å skyve på forhud, men aldri så langt at penishodet har sett dagslys. Alternativt har jeg dratt opp og ned i rota av penis.

Når det gjelder hodet så er det jo mye man kam gjøre med tungen ved oralsex, men det blir jo ikke akkurat alene :)

Nja...si ikke det...hehe..

Ops...bilde fra Wikipedia.

Autofellatio6.jpg

Genialt, men så kvalmt :p

Nå er det slutt mellom meg og "dama" før det egentlig hadde begynt skikkelig :(

Lenke til kommentar

Blir jeg noen gang såå nøden skal jeg heller betale noen for å gjøre DEN jobben...! :D

Hehe...må si meg enig i den. :p

Genialt, men så kvalmt :p

DET..kan man si, ja. :p

Nå er det slutt mellom meg og "dama" før det egentlig hadde begynt skikkelig :(

Synd da. Men en fattig trøst er at det er flere fisk i havet enn akkurat denne ene. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe stram forhud, den er vid nok til at forhuden ruller seg bak kanten på penishodet av seg selv når jeg får stå uten at jeg trenger å trekke den bak selv. Jeg runker ved å dra forhuden frem og tilbake over kanten på penishodet i hvert napp, og jeg merker ihvertfall ikke at penishodet mitt er for sensitivt når jeg gjør det.

Jeg drar forhuden nesten helt bak, men ikke så langt at det "rykker" bak hodet der forhuden er festet. Jeg har aldri dradd i selve hodet, tror ikke det hjelper noe særlig. Når jeg napper, må jeg passe på å ikke holde så langt fremme på skaftet at fingrene kommer i direkte kontakt med hodet, for det er ubehagelig. Må sørge for at det kun er forhuden som toucher penishodet. Kommer fingrene dine i kontakt med hodet siden du sier at det er så sensitivt? Jeg må ihvertfall smøre inn hodet eller hånden med spenol eller noe annet som glir bra hvis jeg skal runke med direkte kontakt. Det er faktisk ganske digg også, men jeg pleier ikke å gidde bare for et vanlig rutinerunk. Men du kan jo teste og se om det blir mindre ubehagelig da inntil hodet blir vant til det.

Lenke til kommentar

Hva mener du med nødvendig ved sex? Dette er da noe som skjer når penis går inn.

Nå har jeg aldri brukt kondom, men det gir jo økt følsomhet å ha penishodet eksponert. Vil ikke tro det er noen vesentlig forskjell på å dra forhuden helt tilbake kontra forbi selvet hodet.
Lenke til kommentar

TS her. Har greid å dra den tilbake tre ganger i dag og tre ganger i går. Prøver å rengjøre rundt ringen(corona?) men merker jeg er veldig følsom der, det gjør rett og slett vondt/det stikker, har forsøkt med qtips også, men det er fortsatt like plagsomt. What to do?

Det blir bedre over tid, så ikke stress.

Hadde selv trang forhud når jeg var liten og det tar litt tid før det blir bra ved å strekke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...