dynastar97 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hei Er et program som heter Dokument2 fra 2001 jeg ønsker å se. Noen som vet hvor jeg kan få tilgang til dette? Er ikke på TV2 Sumo heller. Må jeg kontakte TV2 eller finnes det et offentlig arkiv? Håper jeg får noen hjelplige svar. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 må nok kontakte tv2, siden det ikke er noen offentlig kanal så finnes det neppe i noen offentlige arkiver heller. alternativt kunne du kanskje prøvd produsenten av dokumentaren. hvilken dokument er du på jakt etter btw? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dokument 2, ja. Husker det programmet. Hvilken av dokumentarene er du på jakt etter? Ville egentlig tro de lå på tv2 sumo, men 2001 er jo en god stund siden. Du kan jo høre med tv2? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Går ikke dokument 2 fortsatt på tv? ikke lenge siden dem viste en på tv, vet den ble kanselert men så gjennlivet Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Går ikke dokument 2 fortsatt på tv? ikke lenge siden dem viste en på tv, vet den ble kanselert men så gjennlivet Jo, det gjør visst det enda Ts, det ligger dokument 2 programmer ute på tv2 sumo . Sjekk der om du finner noe. Hvis du ikke allerede har sjekka det ut da ? Edit: Ser nå at de programmene kanskje ikke er så gamle som 2001. Endret 4. februar 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå