Aeyoun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jeg klør på øreflippen, ansiktet, nakken, og armer når jeg sitter og spiller bilspill. Spesielt raske spill det ikke passer å ta pause fra for å klø seg litt. Det klør ikke om jeg slutter å spille.Det er jo helt sikkert en psykologisk årsak, men hva? Óg hvordan unngår jeg den? Endret 1. februar 2014 av Aeyoun Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kjenner til problemet selv, det er interresant Jeg har løst det med å la være å klø, det stopper ikke men ettervært vender man seg til det og tenker ikke så mye over kløinga Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fordi du tenker at du må klø, derfor klør du. For å demonstrere dette så må du, som leser dette innlegget her, klø noe sinnsykt på ryggen og i ansiktet. Kjenn godt etter så vet du at jeg har rett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Funka ikke, Gavekort. Du er derimot pinlig klar over at du puster manuelt. Pust inn. Pust ut... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Det er en "spennings" reaksjon. Du lever deg tydlig godt inn i spillet. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kanskje du er allergisk mot bilspill. 8 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Kanskje du er allergisk mot bilspill. Det hadde jeg ikke engang vurdert. Kanskje det er det som er problemet. Fikk foreslått et annet sted at det kan være adrenalin som er ute på tur i blodet. Heller mer mot den tolkningen. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Funka ikke, Gavekort. Du er derimot pinlig klar over at du puster manuelt. Pust inn. Pust ut... fuck deg xD Er så slitsomt når det skjer... 1 Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg har noen uvaner selv... I Black Ops 2, så må jeg hele tiden knekke håndledd, fingerer og albuer vært 20 sekund -.- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå