diss Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Stikker innom Lydogbilde.no en tur for å sjekke ut kjøpeguiden deres da den tidligere har vært til stor hjelp ved valg av nye høytalere, men hva er det jeg ser? -Kjøpeguiden deres er jo borte! Ikke finner jeg en eneste anmeldelse av et produkt, ingenting, alt henvises bare til hvilket blad testen er gjort i, og at man kan bestille dette bladet via nettsidene deres. Da lydogbildes kjøpeguide inkluderer over 850 produkter som de selv hevder, så kan dette bli en del blader... Har jeg sett meg blind, har lydogbilde faktisk fjernet alle anmeldelsene sine fra nettet? Hvor kan jeg så se for fullgode alternativer? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi har jo alltids Audioreview.com. Anmeldelsene der er gjort av vanlige folk, så de bør tas med en klype salt. Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Audioreview er 90% bortkastet. De som legger inn review er enten folk som er kjempestolte av det de har kjøpt, eller folk som klager høylytt over at det er en eller annen feil på produktet de kjøpte. Hadde folk lest bruksannvisningen, så hadde veldig mange av klangene vært borte. Lenke til kommentar
diss Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Trist at lydogbilde sitt test-forum ikke er tilgjengelig via web lenger. Databasen deres var begynt å bli ganske stor og nyttig, men nå.. Jeg gidder iallefall aldri å kjøpe alle bladene deres for å få tilgang til testene! Tabbe av lydogbilde! Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tabbe av lyd og bilde? For dem er du bare en snylter. de tjener jo nesten ingen ting på internett De vil jo selvfølgelig at vi skal kjøpe bladet. Det var nok ikke en tabbe. Bare at vi forbrukerne mistet et godt alternativ til gratis anmeldelser på nettet fra lyd og bilde. Lenke til kommentar
diss Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Snylter?! Absolutt ikke. Jeg håper inderlig at LydogBilde ser på sine kunder som noe annet enn snyltere. Andre aktører klarer å levere ett fullverdig produkt både i håndfaste former samt på nett, og faktisk tjene penger på det. At LydogBilde ikke tjener noe på nett, det er vel strengt tatt deres egen feil, men vil man begrense sine egne muligheter, så værsågod for meg. I den markedssituasjonen vi har idag, vil det ikke ta lang tid før en annen aktør ser potensiale i å utnytte internett også, og det vil nok LydogBilde kjenne "på pungen". Hva med å levere en "smalere" utgave av artikler/tester på nett, sliksom alle de andre dagspressene gjør med sine nettaviser? Det finnes andre og bedre måter å tilegne seg kunder på enn å prislegge all informasjon, det er det mange andre som har forstått, og vi får bare håpe at LydogBilde gjør det samme, og ikke ser på krevende forbrukere som "snyltere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå