Gjest medlem-207017 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Psykologi 1 (muntlig) Kommunikasjon og kultur 1 (muntlig) Kroppsøving vg3 (muntlig-praktisk) R2 (skriftlig) Skal ta disse fagene som privatist til våren. Er det noen som har (hatt) disse fagene, som kan gi noen tips til hvordan forberede seg best mulig, hvordan eksamenene blir (var), erfaring, osv osv? Blir det vanskelig? Jeg kommer jo ikke til å ha noen lærer, så trenger sårt deres hjelp, tips osv! Hva tror dere forresten er lettest av psykologi 1 eller kommunikasjon og kultur 1? Om noen i det heletatt har noe kjennskap til sistnevnte... Trenger nemlig bare ta ett av de to, men er oppmeldt i begge. Endret 2. september 2014 av medlem-207017 Gjenopprettet slettet innlegg Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Når det gjelder matte eksamen vil jeg anbefale å ta en gikk på http://campus.inkrement.no/. I tillegg ville jeg begynnt å løse eksamen oppgaver,så tidlig så mulig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Takk for godt tips Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Angående R2, gjør ferdig boka, dermed eksamen oppgaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå