St93vol Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 ny laptop: msi ge70. tastaturet var fucked fra første stund. IKKE et region/språk problem. Har prøvd og innstalere nye drivere. det kan være noe med fn og numlock knappene men siden disse knappene ikke gjør hva de er ment til så er det umulig og finne ut hvis jeg trykker på tastaturet kommer det HELT andre symboler/bokstaver/tall opp. eksempler: numlock = shift W = r q = alt gr a = ø s = 5 d = enter f = j g= h h = b j = l m = v ø = page down 3 =9 4 = 7 5 = 6 7 = CAPS 8 = p 9 = 4 0 = backspace (resterende tall indikerer ikke noe) osv ... altså jeg ser ingen logikk i dette. alt er helt surrete. trenger hjelp. noen her inne som har hat ett lignende problem? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Etter å ha googlet problemet ditt,fant jeg følgende tastekomboer å prøve:Num lock. Fn+Num lock. Ctrl+Shift.Funker ingen av de kan du prøve å ta ut alt som er koblet til pcen som mus etc.,funker tastene som de skal da, koble til en og en enhet for å se hva som roter med tastene dine.Er problemet fortsatt tilstede kan du prøve ett eksternt keyboard,fungerer det som det skal da,vil jeg si at det er noe galt med det innebygde og jeg ville tatt kontakt med utsalgstedet og fått den reparert. Endret 1. februar 2014 av Malmern Lenke til kommentar
St93vol Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 hverken shift eller fn ligger på tastaturet. Gikk igjennom alle knappene med on screen tastatur Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg mente å trykke på de knappene som fysisk sier Fn+Num lock og Ctrl+Shift. Har du prøvd ekstert tastatur,viss du ikke har ett selv,kjenner du vel noen som kan låne deg ett keyboard i noen min? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sikker på at den står stillt inn på qwerty tastatur og ikke noe annet rart oppsett? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hadde ett lignende problem tidligere. Da var det noe jeg hadde kommet borti på tastaturet. Husker ikke helt hva slags kombinasjoner som fikset det igjen, men jeg regner med at en tastatur snarvei skal løse problemet. Lenke til kommentar
St93vol Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Hadde ett lignende problem tidligere. Da var det noe jeg hadde kommet borti på tastaturet. Husker ikke helt hva slags kombinasjoner som fikset det igjen, men jeg regner med at en tastatur snarvei skal løse problemet. Problemet er at jeg ikke har trykket på noen kombo. Jeg fikk pc'en slik Endret 2. februar 2014 av St93vol Lenke til kommentar
St93vol Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Det ser ut til at denne pcen blir sendt rett tilbake fra der den kom fra, bare 2 dager siden. Fantastisk forbruk av tid og krefter. Annbefales til alle. Kjøote produktet hos net on net forresten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Da kan du levere den tilbake også får du deg en ny maskin. Kan da være en feil fra produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå