Compac Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Sitter på skolen å her er det ikke mulig å legge til programvare på Pc'en. Så jeg lurte på om det er noen som vet om det er mulig å kjøre MSN på en eller annen måte, uten å installere programmet på maskinen? Compac Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja, det er fullt mulig. Det finnes web baserte msn messengere. En av dem er www.wbmsn.com, men den er det altfor mange brukere på. Mao den er veldig treg. Det er mulig å laste ned et web basert msn messenger script som du kan legge på en server som støtter asp. Det har jeg gjort og det fungerer utmerket. Scriptet har jeg lagt ut på en gratis websideplass, men det er begrenset båndbredde. Så hvis jeg legger ut linken og for mange mennesker benytter seg av den, så kan siden bli stengt. VIP's only Sitter på jobb nå, skal finne diverse linker når jeg kommer hjem. bl.a til scriptet. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Tusen takk!! :-) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Her er scriptet http://www30.brinkster.com/yakir22/WBMSN/wbmsn.zip Her finner du gratis webplass som støtter asp www.webmatrixhosting.net Det du gjør er å uploade innholdet i zip fila til serveren. Startsiden er start.htm Hvis du trenger noe hjelp, ikke nøl med å si ifra Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Bank opp admin på skolen din. Tenk å nekte barna msn! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fikk du det til Compac ? Lenke til kommentar
Compac Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Fikk du det til Compac ? Nop... Du ser det at zip fila de ikke er tilgjenglig for allmennheten :wink: Dessuten var www.wbmsn.com nede en stund, er oppe igjen nå men får ikke logga på ....? Noen som gidder å prøve for å se om de kommer inn? Compac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå