Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Akutt vondt i storetå

Warrior350

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være mye rart.

Avhengig av hva du har gjort så kan du ha fått en strekk , brist , vridd den , mindre brudd osv.

Det du bør sjekke er om du har en hevelse og om det er noe misfarging.

Sånne mindre ting kan man gjerne ta en ibux for (eller Paracet) med mindre du har ordentlig vondt når du belaster tåa , da bør du ta en tur innom sanitetstjenesten på dagtid og få tatt en titt på den.

Lenke til kommentar

hva med å ta en tur til doktor lege enn at vi her skal gjette hvorfor du har vondt i tåa di :D

Ikke alltids at man behøver å ta en tur innom en lege pga litt smerter i fingre og tær , faktisk så er det ikke så uvanlig at man brekker en tå og det er sjeldent at det blir gjort noe med det : http://nhi.no/sykdommer/muskel-skjelett/beinbrudd/tabrudd-8110.html

Uansett ved vedvarende smerter som ikke blir bedre eller andre tegn bør man ta en prat med lege , men ikke alltids det er behov for det.

Edit : Om TS fortsatt har vondt bør han som sagt ta en tur innom helsetjenesten til leiren hvor han er og få tatt en titt på det. Inntil da er det trygt å ta noe smertestillende.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ja, livet er ikke lett. Når man attpåtil skal få akutt vondt i storetåa, da er det fare på å begynne med depressiv tenking om fortid og nåtid. Anbefaler lege og på det sterkeste også psykolog. Som moderatorene ofte gjør vil jeg informere om at brukerne her på forumet ikke har kompetanse til å håndtere saker om selvmord og egentlig alt annet, og anbefaler derfor å ringe hjelpetelefonen:

116 123.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Ja, livet er ikke lett. Når man attpåtil skal få akutt vondt i storetåa, da er det fare på å begynne med depressiv tenking om fortid og nåtid. Anbefaler lege og på det sterkeste også psykolog. Som moderatorene ofte gjør vil jeg informere om at brukerne her på forumet ikke har kompetanse til å håndtere saker om selvmord og egentlig alt annet, og anbefaler derfor å ringe hjelpetelefonen:

116 123.

Hva er det du babler om? Han har bare vondt i tåa, ikke vits å nevne selvmord og alt det der for det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

116 123.

Hva er det du babler om? Han har bare vondt i tåa, ikke vits å nevne selvmord og alt det der for det?

Det var berre fordi eg følte han overdrev slik med overskriften. Akutt vondt i storetåa.

Lenke til kommentar

Virker som om du generelt ute etter å bare spre dritt på tråden. For min del kan du holde deg langt unna, og slutte å skrive idiotiske ting. Du burde passe på hva du skriver om på nettet, indirekte påstår du at jeg er både depressiv og har selvmordstanker. Jeg spør om noen andre her har hatt samme problem før.

Så om du ikke har noe bedre å komme med, så se til helvete og ta deg sammen og slett svaret ditt.

Til andre: tusen takk for svar!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Virker som om du generelt ute etter å bare spre dritt på tråden. For min del kan du holde deg langt unna, og slutte å skrive idiotiske ting. Du burde passe på hva du skriver om på nettet, indirekte påstår du at jeg er både depressiv og har selvmordstanker. Jeg spør om noen andre her har hatt samme problem før.

Så om du ikke har noe bedre å komme med, så se til helvete og ta deg sammen og slett svaret ditt.

Til andre: tusen takk for svar!

Noen har glemt å ta humorpillene sine idag.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...