RandiA Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Takk, Bykatt - Marbella er et nydelig sted ja.....(si fra når du skal reise da....) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Bilde 23 - 24.februar: Esel taxiene i Mijas Pueblo Alternativt: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Her tror jeg at jeg likte bildet i spoileren best, det var litt mer oversiktlig. Litt av noen farger på trillen der, den lyser nok godt opp. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Tror nesten jeg er enig med deg der, Jorun - lyser opp bra den blå der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Bilde 24 - 25.februar: Henger til tørk i Marbella Endret 24. februar 2014 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Bilde 25 - 26.februar: Fredelig gate i Marbella Nå er jeg faktisk ferdig med å redigere alle bildene fra den Andalucia rundreisen, så jeg rakk det før februar var omme Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Bilde 26 - 27.februar: Gjennom vinduet - Alhambra Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Nok et fint 'se ut igjennom'-bilde fra deg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Nok et fint 'se ut igjennom'-bilde fra deg. Takker Jorun - bare en dag igjen nå, og jeg tror jeg har en siste portal da...... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Bilde 27 - 28.februar: Silhuetter i Alhambra Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Mange flotte reiseglimt her - selv er jeg ikke flink til å gjøre noe med mine feriebilder, de blir som regel kun lagt på lagring og vent til en eller annen gang. Tor Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Takk for følget på en fargerik tur. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Det samme til Mange flotte reiseglimt her - selv er jeg ikke flink til å gjøre noe med mine feriebilder, de blir som regel kun lagt på lagring og vent til en eller annen gang. Tor Jg prøver å få de ferdig før neste tur i hvert fall, ikke alltid det går. Men rakk det med disse nå. Og skal begynne å blogge om rundreisen Takk for følget på en fargerik tur. Takk selv Jorun, flotte bilder du har levert. Jeg har vært veldig travel i hele måneden, så dessverre har det blitt for lite kommentarer...men jeg har tittet på de fleste. April neste da, sannsynligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå