RandiA Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 I beste fall kandidat - muligens Pingle, jeg skal ta for meg en bunke bilder tatt for 8 måneder siden - har ikke vist de til noen, for de er ikke developed fra RAW enda - det blir en serie da. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg trodde jeg skulle poste for 1. og 2. februar i dag - men her kan jeg altså bare poste for den dagen vi har akkurat nå - så det er litt ulikt fra de andre festene. Jeg har et stort antall bilder i RAW liggende fra Andalucia-området, så jeg skal bruke de.(Ser jeg har vært med i en Februarfest før, det var i 2009) Bilde 1 – 2.Februar: Jacaranda i Marbella Her hadde jeg en del vansker med redigeringen for husvinkler var vanskelig å få innpasset..... Endret 3. februar 2014 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Bilde 2 - 3.Februar: Solitude in Ronda Ikke helt i fokus, det var litt langt i fra - men jeg syntes settingen var god. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Deilig med litt sommerbilder nå, ja. Har ikke sett sola på mange uker her, men i dag var det et lite gløtt. Utrolig blå, jakarandablomstene dine. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg fortsetter med å redigere billedserien min fra Andalucia - håper når februar måned er slutt at alle bildene skal være ferdigredigert..... Bilde 3 - 4.februar: Solitude II in Ronda 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Meget flott bilde fra Ronda Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Meget flott bilde fra Ronda Takk for det, tomsi. Her er mer fra Ronda: Bilde 4 - 5.februar: Grønn allé i Ronda Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det var velfriserte trær (cypresser?). Ronda ser ut til å være verd et besøk, Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Det var velfriserte trær (cypresser?). Ronda ser ut til å være verd et besøk, Trærne er vel så velfriserte at det er nesten umulig å se hva det er - Ronda er spennende ja, i det hele tatt - hele Andalucia er et meget interessant område. (Når jeg er ferdig med Februar-utfordringen, håper jeg å være ferdig med all billedredigeringen fra den turen slik at alt kan komme på Flickr og i blogg.....det blir liksom hoved-utfordringen min denne måneden - har vel 6-700 bilder, noen er redigert rett etter turen da, men mesteparten ble "glemt") Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Bilde 5 - 6.februar: Ronda - i høyden Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ah... Ronda! Var der i 1982 og 2009 tror jeg. Har eksakt samme bilde gjennom døra i bilde 3! Fine bilder, tror riktignok jeg ville hatt med mer av kløften på det siste der - men du har sikkert noen andre varianter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 En fortsettelse av forrige bilde - det er vanskelig å få husrekken så rett og ryddig som man vil, så her er det ikke rettet opp særlig. Skjevheter forplanter seg gjerne så lett da. Bilde 6 - 7.februar: Ronda - i høyden II Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det var mye loddrette flater, håper det finnes letter adkomstveier enn fra denne siden. Vet ikke om jeg ville like å bo helt i ytterkanten her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Adkomsten var grei den, Jorun - og flere broer over det juvet der. Men man bør nok passe på ungene sine litt ekstra ja, i denne byen. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Flotte bilder fra en vakker turistmagnet i Andalucia! Gleder meg til å se hva annet du besøkte der nede, Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Flotte bilder fra en vakker turistmagnet i Andalucia! Gleder meg til å se hva annet du besøkte der nede, Takker for det Akre, men i denne tråden kommer ikke de beste bildene - her er de som jeg ikke fant bra nok i første omgang. Jeg har allerede laget et Andalusia-sett i Flickr, med noen bilder som jeg redigerte nokså raskt etter turen.(Håpet er å bli ferdig med hele turen i løpet av februar...) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Bilde 7 - 8.februar: Ronda - hestedrosje Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sommer, sol og skjønnhet. Fin "serie" hittil. Favoritten min så langt er bilde 3. Den minner meg av en eller annen grunn om en scene fra en italiensk film. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Sommer, sol og skjønnhet. Fin "serie" hittil. Favoritten min så langt er bilde 3. Den minner meg av en eller annen grunn om en scene fra en italiensk film. Takk for det, Bykatt - litt spesiell stemning i det ja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Bilde 8 - 9.februar: Til leie i Ronda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå