Gå til innhold

Februarfest 2014 - RandiA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde jeg skulle poste for 1. og 2. februar i dag - men her kan jeg altså bare poste for den dagen vi har akkurat nå - så det er litt ulikt fra de andre festene.

Jeg har et stort antall bilder i RAW liggende fra Andalucia-området, så jeg skal bruke de.(Ser jeg har vært med i en Februarfest før, det var i 2009)

Bilde 1 – 2.Februar: Jacaranda i Marbella

12276324256_bb7e436e99_z.jpg

Her hadde jeg en del vansker med redigeringen for husvinkler var vanskelig å få innpasset.....

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Det var velfriserte trær (cypresser?). Ronda ser ut til å være verd et besøk,

Trærne er vel så velfriserte at det er nesten umulig å se hva det er - Ronda er spennende ja, i det hele tatt - hele Andalucia er et meget interessant område. (Når jeg er ferdig med Februar-utfordringen, håper jeg å være ferdig med all billedredigeringen fra den turen slik at alt kan komme på Flickr og i blogg.....det blir liksom hoved-utfordringen min denne måneden - har vel 6-700 bilder, noen er redigert rett etter turen da, men mesteparten ble "glemt")

Lenke til kommentar

Flotte bilder fra en vakker turistmagnet i Andalucia! Gleder meg til å se hva annet du besøkte der nede, :)

Takker for det Akre, men i denne tråden kommer ikke de beste bildene - her er de som jeg ikke fant bra nok i første omgang. Jeg har allerede laget et Andalusia-sett i Flickr, med noen bilder som jeg redigerte nokså raskt etter turen.(Håpet er å bli ferdig med hele turen i løpet av februar...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...