Veritæs Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har lagt til 4 svart/hvitt bilder her for sammenligning. Vet ikke helt hvordan man lager sånne "polls" så hvis dere gidder bare skriv bildetnavnet: test1-4 Takk! Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 3, det synes iallefall jeg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ingen av dem har særlig høy muskelmasse, og de er egentlig ganske like. Nr 2 ser best ut etter min mening da. Lenke til kommentar
code Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 nr 4 ser mest trent ut for meg Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Er alle bildene av deg? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Er alle bildene av deg? når du sier det, ser alle 4 ganske like ut Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Disse bildene må vel være tatt av samme person på samme tid? Det er i hvert fall minimal forskjell på dem. Men må jeg velge, vil jeg si at bilde 4 er best. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 nr 4 ser best ut, men ingen av dem er gode nok til å imponere som profilbilde på et dating-nettsted. Foreslår bilde av junior i erigert tilstand isteden! 1 Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 ja dere kan lure på om alle er mine eller ikke. God trening og takk for svar. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Tipper bildene er av TS, og han lurer på hvilket av dem han skal legge ut på Tinder Edit: Jeg tror nr fire ville gitt deg flest maches. Endret 6. februar 2014 av Bjarnemann 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Foreslår at Squy gir noen svar og ikke bare spørsmål. Kanskje vi skal lage en poll på det også? 1 for ja og 0 for nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå