Bykatt Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Mange av mine hagevenner har vært der, sett mange bilder fra stedet, det var lagt inn en utfart på ett av treffene.....jeg har hatt en formening om at det er litt vel kunstig, og ikke helt naturlig i vår flora/fauna - mulig jeg tar feil. Tror jeg forstår hva du mener med at det er noe kunstig ved det, men for meg er det det med alle hager. Jeg vil heller si at det er noe fremmed over Flor og fjære, tror det er inspirert mer av japansk hagestil enn engelsk/europeisk. Selv om jeg overhode ikke har peilig på hage og planter, da... Utrolig vakkert bilde. Dette hadde jeg aldri hørt om, ser ut som om det er verdt et besøk om jeg skulle være på de kantene. Men kanskje er det, som Randi sier, ganske kunstig. Bildet ditt var i alle fall mindre glorete enn det som ligger på stedets hjemmeside og ser naturlig ut. Min ydmyke mening er at det kanskje var noen som hadde dratt litt vel hardt i spakene på bildene på hjemmesiden deres... Stedet er absolutt verdt et besøk, synes jeg - særlig for hageinteresserte fotografer som er glad i godt mat! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det var et bedre uttrykk ja, Bykatt - "fremmed", akkurat, litt fremmed for vår flora - det behøver ikke være noe galt i det - f.eks mange svorne norske hagefolk synes Tuja er noe malplassert i våre hager. På Chelsea Flower Show bygger de jo også opp mange ganske eksotiske hagelandskap - det kan bli mye vakkert ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå