Gå til innhold

Februarfest 2014 - Bykatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 4: Verdt en studie det bildet, her har du fått med mye interessant - litt humor i det der.

Takk - det er noe veldig motsetningsfyllt ved det.

Det var en litt nærgående ridder, men ekvipasjen hans var riktig staselig. Morsomt situasjonsbilde.

Takk! :)

Mange fine bilder. Solnedgang var vakkert. Men det første bildet var en tankevekker.En militær gravlund. Er bildet tatt i USA, eller kanskje Normandie?

Takk, takk. Det første bildet er tatt i San Diego, USA.

Lenke til kommentar

Skulle da være innbydende nok den der - flott med kontrasten sand og blå himmel. (Oppdaget bloggen din med katter i dag - forstår det er hobbyen over alle hobbyer ja :yes: )

Takk - jeg var rent overrasket over at husken sto tom. Synes det er noe med kontrasten i den strålende solen og den tomme husken.

Og ja, katt er best! :D

Huskebildet var både luftig og stramt, gjorde seg godt uten forstyrrende barn (neida, jeg har ikke noe imot barn ellers).

Takk - vanskelig å vite om det kunne blitt bedre med noen lekende barn med. Ville i hvert fall blitt annerledes.

Lenke til kommentar

Fine farger - og litt for vakkert til å tråkke på det der....

Men vanskelig å unngå. National Gallery i London.

5. Tom huske

Artig komposisjon - så mange husker og ingen som bruker de ....

Synes det sitte-greiene så litt suspekt ut selv. Hvordan den der tåler fete amerikanere er mer enn jeg forstår. Eller kanskje det er nettopp det de vet at den ikke gjør... :D

Lenke til kommentar

Utrolig vakkert bilde. Dette hadde jeg aldri hørt om, ser ut som om det er verdt et besøk om jeg skulle være på de kantene. Men kanskje er det, som Randi sier, ganske kunstig. Bildet ditt var i alle fall mindre glorete enn det som ligger på stedets hjemmeside og ser naturlig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...