RandiA Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Bilde 4: Verdt en studie det bildet, her har du fått med mye interessant - litt humor i det der. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det var en litt nærgående ridder, men ekvipasjen hans var riktig staselig. Morsomt situasjonsbilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Mange fine bilder. Solnedgang var vakkert. Men det første bildet var en tankevekker.En militær gravlund. Er bildet tatt i USA, eller kanskje Normandie? Endret 12. februar 2014 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Bilde 4: Verdt en studie det bildet, her har du fått med mye interessant - litt humor i det der. Takk - det er noe veldig motsetningsfyllt ved det. Det var en litt nærgående ridder, men ekvipasjen hans var riktig staselig. Morsomt situasjonsbilde. Takk! Mange fine bilder. Solnedgang var vakkert. Men det første bildet var en tankevekker.En militær gravlund. Er bildet tatt i USA, eller kanskje Normandie? Takk, takk. Det første bildet er tatt i San Diego, USA. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Liker de siste bildene også jeg, "Håp" ga som nevnt av andre her litt ettertanke. Morsomt det siste også! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Liker de siste bildene også jeg, "Håp" ga som nevnt av andre her litt ettertanke. Morsomt det siste også! Takk! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 5. Tom huske Sony NEX-5N 18-55mm på 18mm - ISO 100, f/6.3, 1/1250s. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Skulle da være innbydende nok den der - flott med kontrasten sand og blå himmel. (Oppdaget bloggen din med katter i dag - forstår det er hobbyen over alle hobbyer ja ) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Huskebildet var både luftig og stramt, gjorde seg godt uten forstyrrende barn (neida, jeg har ikke noe imot barn ellers). Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Skulle da være innbydende nok den der - flott med kontrasten sand og blå himmel. (Oppdaget bloggen din med katter i dag - forstår det er hobbyen over alle hobbyer ja ) Takk - jeg var rent overrasket over at husken sto tom. Synes det er noe med kontrasten i den strålende solen og den tomme husken. Og ja, katt er best! Huskebildet var både luftig og stramt, gjorde seg godt uten forstyrrende barn (neida, jeg har ikke noe imot barn ellers). Takk - vanskelig å vite om det kunne blitt bedre med noen lekende barn med. Ville i hvert fall blitt annerledes. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 6. BrukskunstSony NEX-5N 18-55mm på 18mm - ISO 3200, f/3.5, 1/50s. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fine farger - og litt for vakkert til å tråkke på det der.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 5. Tom huske Artig komposisjon - så mange husker og ingen som bruker de .... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Fine farger - og litt for vakkert til å tråkke på det der.... Men vanskelig å unngå. National Gallery i London. 5. Tom huske Artig komposisjon - så mange husker og ingen som bruker de .... Synes det sitte-greiene så litt suspekt ut selv. Hvordan den der tåler fete amerikanere er mer enn jeg forstår. Eller kanskje det er nettopp det de vet at den ikke gjør... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) 7. Baker street 221b Sony NEX-5N 24mm - ISO 400, f/4.5, 1/60s. Edit: 7, ja... Endret 22. februar 2014 av Bykatt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 8. Flor og fjære Sony DSC-RX100 på 10.4mm - ISO 125, f/6.3, 1/500s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det så jo helt eventyraktig ut.... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Det så jo helt eventyraktig ut.... Har du vært på Flor og fjære? Fantastisk vakkert. Og god mat! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Mange av mine hagevenner har vært der, sett mange bilder fra stedet, det var lagt inn en utfart på ett av treffene.....jeg har hatt en formening om at det er litt vel kunstig, og ikke helt naturlig i vår flora/fauna - mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Utrolig vakkert bilde. Dette hadde jeg aldri hørt om, ser ut som om det er verdt et besøk om jeg skulle være på de kantene. Men kanskje er det, som Randi sier, ganske kunstig. Bildet ditt var i alle fall mindre glorete enn det som ligger på stedets hjemmeside og ser naturlig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå