Jan R. Halvorsen Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 19. februar - Italia, 1996 Usikker på eksakt hvor dette er faktisk... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 20. februar - Anxious Fra 1998. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ser litt klassisk italiensk ut den 19.februar ja - det slo meg faktisk før jeg så tittelen. Og fint jenteportrett i gråtoner på 20. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Her har du truffet blink mange ganger i Italia - meget fine bilder. Anxious var et pent portrett med S/H fremkalling. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Ser litt klassisk italiensk ut den 19.februar ja - det slo meg faktisk før jeg så tittelen. Og fint jenteportrett i gråtoner på 20. Tusen takk for hyggelige ord! Her har du truffet blink mange ganger i Italia - meget fine bilder. Anxious var et pent portrett med S/H fremkalling. Takk til deg også! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) 21. februar - Guddommelig lys? Et bilde som kanskje kan få en tviler til å bli religiøs Det syntes ikke når jeg trykket på utløseren iallfall. Edit: Glemte å skrive det var fra Chios, Hellas, 1999. Forklaringen er selvsagt at det var siste bilde på rullen, har nok kommet litt lys på under fremkallingen. Eller..? Endret 20. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Morsom var effekten uansett årsak. Den kom på rett plass Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Morsom var effekten uansett årsak. Den kom på rett plass Takk for kommentar! Ja, hadde ikke vært like effektfullt om det kom ned i treet Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 22. februar - Valmuer Ikke særlig spesielt motiv, men er selv litt imponert over hvor bra scanningen ble her, ikke editert i det hele tatt unntatt oppskarping etter nedskalering. Tatt på Chios, Hellas, 1999. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Sukk, skulle gjerne hatt den skanneren, jeg synes særlig at grønnfargene ble fine. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jupp - meget bra scannet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 25. februar - Kom og hent meg! Ikke greit å være liten.. Tatt i Hellas, 2002. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 27. februar - Småbyliv Tatt i Parga, Hellas, også 2002. 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Stramt og innbydende på samme tid bildet ditt fra Parga, med fin atmosfære og mange morsomme detaljer. Ble litt bekymret over bokstabelen i vindiet i annen etasje (midterste huset), den ser ikke jordskjelvsikret ut. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det siste bildet (fra Hellas) skaper flere inntrykk på en gang, som om det forteller historier, et særs godt glimt der syntes jeg. Forøvrig interessant å studere bruken din av rammer, det kan gi et bilde noe ekstra - jeg bruker sjeldent rammer, men fikk noe å tenke på nå. Tor Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Stramt og innbydende på samme tid bildet ditt fra Parga, med fin atmosfære og mange morsomme detaljer. Ble litt bekymret over bokstabelen i vindiet i annen etasje (midterste huset), den ser ikke jordskjelvsikret ut. Sant nok, de er nok litt dårlig stablet! Takker for hyggelig kommentar! Det siste bildet (fra Hellas) skaper flere inntrykk på en gang, som om det forteller historier, et særs godt glimt der syntes jeg. Forøvrig interessant å studere bruken din av rammer, det kan gi et bilde noe ekstra - jeg bruker sjeldent rammer, men fikk noe å tenke på nå. Tor Takker også deg for hyggelig kommentar! Når det gjelder rammene, så er det faktisk ikke noe jeg vanligvis bruker heller, men dette er scannede dias (i rammer), og det er de originale rammene som kommer med når jeg scanner. Så alle bildene med rammer er ikke croppet noe. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) 28. februar - Gode venner Siste bilde i denne festen, var litt vanskelig å velge mellom to bilder, men landet på dette fra 2002... ...og her er det andre (fra 2003) som ikke kom med... Har vært bortreist denne uken, så frekvensen (både på å legge ut, men spesielt kommentering av andres bilder) dalte litt - men tror jeg fikk lagt ut nok bilder til å anse utfordringen som bestått. Ellers så har det vært artig å være med, og ikke minst en fin anledning til å gå gjennom de (riktig) gamle bildene mine. Til slutt, takk til alle som har kommentert, det settes pris på! Endret 28. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå