Jan R. Halvorsen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Dette høres artig ut, jeg slenger meg på i kategorien kandidat. Lager meg en tilleggsutfordring, nemlig at det kun skal være skannede bilder. D.v.s 2005 eller eldre Edit: Tilleggsinfo, bildene er tatt med diverse Minolta-kameraer, for det meste Minolta 35-70 F/2.8 zoom, alt er fra slides (lysbilder), scannet av meg selv (i time etter time...) med en Nikon Coolscan. Endret 1. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) 1. februar - Leggstrekk Sommeren 1984, treningsleir ved Løkken i Danmark. Som jeg husker det, vi var et lag med baller: Så da er det bare å begynne å gjette hvor i rekka jeg er Endret 3. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) 2. februar - Levva livet! Sommeren 1985, konsert i Ski Idrettspark. Det meste av Sambandet her: Endret 3. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 3. februar - fra Circus, Oslo Er faktisk litt usikker, men tror det er Wall of Voodoo, men det er iallfall tatt i 1986... Up close: 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 4. februar - Stan Ridgway Holder meg til konsertbilder, og til 1986.. Fargeversjon: Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) 5. februar - På Svinesundbroa Tatt på den "gamle" broa i 1987. Teknisk kvalitet ikke helt tipp topp, originalen er OK, men scanningen ikke helt vellykket av en eller annen grunn. Rammen er den "originale" fra selve lysbildet. Gul og blå symbolikk kanskje? Sverige forøvrig til venstre Endret 5. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Artig med utsikten fra Svinesundbroa - det mangler liksom noe der Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Svinesund-utsikten ble flott i gul-blått. Morsomt å se Stan Ridgeway-bilde. Det hender fortsatt at jeg fyrer opp Camouflage på Wimp:). Leggstrekk var også bra. Fin vinkling. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Den litt syrlige gulfargen på solnedgangen (?) fra Svinesund forsterket svenskepreget, moromt! Likte ellers godt konsertbildene i s/hv. Endret 6. februar 2014 av JorunT Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Artig med utsikten fra Svinesundbroa - det mangler liksom noe der Svinesund-utsikten ble flott i gul-blått. Morsomt å se Stan Ridgeway-bilde. Det hender fortsatt at jeg fyrer opp Camouflage på Wimp:). Leggstrekk var også bra. Fin vinkling. Den litt syrlige gulfargen på solnedgangen (?) fra Svinesund forsterket svenskepreget, moromt! Likte ellers godt konsertbildene i s/hv. Takker for kommentarer, hyggelig at dere tar dere tid! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 6. februar - Rickie Lee Jones I godlune i sola på Kalvøya (tror jeg..) - fremdeles i 1987. Jeg gikk tydeligvis en del på konserter Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Du var ikke den eneste som gikk mye på konserter på 80-tallet Ricky Lee jones er dog en av de jeg ikke fikk med meg ... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Artig med utsikten fra Svinesundbroa - det mangler liksom noe der Synes ikke det mangler noen ting jeg Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Svinesund-bildet var virkelig flott. Har du fikset på fargene etter scanningen? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Du var ikke den eneste som gikk mye på konserter på 80-tallet Ricky Lee jones er dog en av de jeg ikke fikk med meg ... Artig med utsikten fra Svinesundbroa - det mangler liksom noe der Synes ikke det mangler noen ting jeg Svinesund-bildet var virkelig flott. Har du fikset på fargene etter scanningen? Takker for kommentarer! @Bykatt, nei, ikke fikset på fargene i særlig grad, bare kjørt litt på levels. Husker riktignok ikke om fargene var akkurat slik, men at det var vakkert husker jeg Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) 9. februar - Rødt Utsikten fra soverommet på et kollektiv jeg bodde i Hegdehaugsveien - retning øst. Drev og eksperimenterte med diverse filter, her et rødfilter Fremdeles i 1987. Edit: Fysiske filtre altså, en cokin forsats som jeg kunne sette inn ulike filtre med ulike effekter... Endret 9. februar 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 11. februar - In the mirror Et bilde jeg alltid har likt selv, til tross for rotete omgivelser. Tatt i 1989. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg likte også dette bildet. Fin stemning. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg likte også dette bildet. Fin stemning. Takk, det var hyggelig! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 12. februar - Sommerlykke Tvillinger i firsprang - 1989. Litt pussig og tenke på at de vel er ca. 35 år nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå