corsa91 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hei Jeg er på utkikk etter en virtuell maskin med Windows. Vil ha den gratis. Det er samme hvilken versjon av Windows det er installert. Evt kan jeg installere selv. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Du vil ha den gratis.. Sikker på at du ikke vil ha en million kroner i samme slengen? Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Har Windows 7 og XP lisens derfor. Skal bruke det som test Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Ta kontakt med for eks Webhuset og si at du skal ha en virtuell Windows server. Og så sier du at du skal ha den gratis. Problem løst. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Tviler på at du får noen til å kjøre en virtuell server for deg gratis, men Windows Azure f.eks har jo en 30-dagers trial, og mener IBM SmartCloud hadde en også (Men mulig du må kontakt IBM for å få den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå