brukercorny Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dette er noe nytt som er kommet, derfor mistenker jeg virus. Det popper opp slike reklamegreier helt tilfeldig når jeg surfer på nett. Det står at det er Media Player som står bak adsene. Da jeg går inn på google chrome sine innstillinger står det at en av utvidelsene er Media Player 1.1. Denne kan jeg verken deaktivere eller fjerne helt. Jeg har ikke lagt merke til denne utvidelsen før, derfor tror jeg det kan være noe med den? Finner ikke noe uvanlig i lista over programmer som er mulig å fjerne/endre på pc'n. Dere kan se selv åssen det ser ut.. De adsene legger seg over tekst og bilder på sider jeg er inne på, den gjør også slik at alt blir helt malplassert innimellom. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Ja. Opplevde disse konstant på jobb en periode. Men du bør seriøst oppgradere til Win7. XP støttes ikke lenger, og nå er XP maskiner under full angrep. Endret 1. februar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Hvordan gjør jeg dette? Har kjøpt mac jeg venter på, men denne vil bli brukt til skolearbeid, så greit at den fungerer Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Last ned Malwarebytes Anti-Malware og kjør en full skanning http://www.malwarebytes.org/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Hvordan gjør jeg dette? Har kjøpt mac jeg venter på, men denne vil bli brukt til skolearbeid, så greit at den fungerer Går du på vgs? Fleste skoler har tilbud til studenter. Mulig du kan få en Win7 oppgradering til billig penger. Du kan kjøre det som Omnithunder anbefalte, eventuelt kjør CCleaner også. Skal du forsette å bruke XP bør du unngå å bruke den til internett surfing osv osv, og heller bruk Mac'en til det. Endret 2. februar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå