Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvordan forandrer man medlems tittelen sin? ser at det er brukere som ikke er mod eller admin men bare vanlig brukere som har forandret medlems tittelen sin slik det ikke bare står bruker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Du kan ikke endre medlemstittelen din. Selv jeg som moderator kan ikke endre min egen. Jeg kan sette custom title på andre, men ikke på meg selv. Mulig administratorer kan endre sin egen tittel. Det hender derimot at enkelte brukere gjør seg bemerket på en eller annen måte og får en slags "ærestittel". Ofte er disse humoristisk ment. Jeg tror jeg har satt tittel på to eller tre brukere (husker ikke helt) i løpet av årene mine som moderator. Dette er noe som gjøres når vi i teamet mener det er noen som har fortjent det, men jeg har aldri vært vitne til at dette har skjedd på forespørsel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Du har jo "winza" som tittel, så noen har gjort noe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Gud være lovet, ett mirakel! - dekk på bordet osv Endret 1. februar 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 For the record så var det ikke jeg selv om jeg er den eneste moderatoren som har svart i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Du har jo "winza" som tittel, så noen har gjort noe Hm det la jeg ikke merke til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå