Kj3tll Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) som overskriften sier.. hvilken hånd knipser du best med? en offtopic undersøkelse.. usikker om den hører hjemme her eller under fritid ^^ Jeg er høyrehendt og knipser med venstre.. tror det har en sammenheng med at jeg brakk venstre armledd for noen år siden.. ble sterkere i venstre.. Så sluttet jeg å bruke høyre til å knipse med X) Endret 2. februar 2014 av Magikard Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Like bra med begge, vil jeg si. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Venstre. Klarer ikke å knipse med høyre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Høyre, selv om jeg er kjevhendt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Begge to, men så er jeg også ambidekstrøs (ingen dominant hånd, eller fot). Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Knipser like godt med begge. Sparker også fotball med begge fotene, ingen dominant fot. Kan kun skrive med høyrehånda, er høyrehendt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Knipser bedre med høyrehånda enn med venstre, men jeg knipser da brukbart med venstra også. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Begge knipser like bra Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Høyre. Sliter litt med å knipse bra med venstre. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Venstre. Men så er jeg kjeivhendt også da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Varierer faktisk. Skjønner ikke hvorfor. Er høyrehendt (skriver og gjør ellers "alt" med høyre) Lenke til kommentar
kirrjju Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Venstre, men er høyrehendt Lenke til kommentar
rollerpoke Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er høyrehendt, men knipser like bra med begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå