marx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hei tenker på å kjøpe et billig grafikkort til under 500kr, og vurderer dette men så hører jeg at det ikke passer da når man kjører med 333mz fsb. kansje noen kan anbefale ett annet ok kort til billig penge :wink: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jada ! det går greit med et GF4 MX440 :wink: Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! GF4MX + Barton skal ikkje vere noko problem i det heile. Lenke til kommentar
marx Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 ok så fint det passer, jeg må ha blitt fortalt en løgn skulle ha skjønt det. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 FSB hastigheten på prosessoren tror jeg ikkeh ar noenting å si på hvilke skjermkort du kjører siden denne hastigheten ikke berører skjermkortet :wink: Lenke til kommentar
toreide Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men om det er bortkastete penger, det er en sak mange vil enes om..... Legg heller til noen hundrelapper og få tak i GF4 Ti 4200 eller bedre. Kan helt sikkert fåes brukt til langt under 1000-lappen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå