ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Så det er boxeren som holder buksen på plass hos deg? Nei, silke er jeg ikke glad i. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Nei, med de er glatte i silke. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Men så er det heller ingen andre enn deg som har nevnt boxere i silke heller. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Prøver bare å tolke dette og gjette hva du sikter til. Men det er jo bomull... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Sportskolleksjonen deres skrev jeg om i innlegget før, da er det microfibre som gjelder. Glatt det også, men ikke som silke, samt de er utrolig god i bruk til både hverdag og trening. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Enig i det, spesielt på krav maga med susp. Vil anbefale å unngå craft-merket. 7 av 8 har strikken brettet seg i to utet at det går an å gjøre noe med. 2800kr i boxere i restavfallet etter 3 mnd. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Craft har jeg aldri testet. De dårligste boxerne jeg noen gang har hatt må være Bula og tobe. Nå var dette noe jeg fikk på gamlejobben så snart de kom på markedet, så mulig de har forbedret seg siden den gang om de fortsatt eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå