DementedAlbino Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Noen som har noe å anbefale? Synes det blir litt i meste laget å betale 2-300 for en boxer, så om noen har noen gode anbefalinger hadde det vært bra. 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Har ikke noen gode forslag, men har du tatt en titt på ebay? Pleier som regel å få tak i sånt billig der! Og i stor kvanta Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Veldig fornøyd med mine fra dressmann. De pleier å selge dem helt latterlig billig når de skifter design, så se etter egne hyller med gamle boksere og egne priser. Men selv på fullpris er de billig. 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Tror nok dette vil variere veldig fra person til person. Selv kan jeg for eksempel ikke fordra Dressmann sine. Etter et par vask ender de opp temmelig formløs og med en helt spesiell evne til å snike seg opp det solen aldri skinner. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Har forelsket meg i disse fra Pierre Robert. De klatrer ikke, de blir ikke slappe og de blir ikke klamme. Alt du trenger. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Har forelsket meg i disse fra Pierre Robert. De klatrer ikke, de blir ikke slappe og de blir ikke klamme. Alt du trenger. Er de jeg også bruker. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Dressmann har vel 3 for 2 på boxere? De er iallefall kjempe bra. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Stormberg sine var overraskende bra og billige! Endret 2. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Tror Urban har Dovre boksere på tilbud til 3 stk for 499,- De er de beste boksershortsene i min bokserpark hvertfall. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Syns Bjørn Borg funker ganske bra jeg. Pleier å kjøpe de når de er på tilbud til 200kr for en 2-pack. Tenker da på dem med den breie strikken. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Hvor pleier du å finne BB på tilbud? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Forskjellige outlets, feks den på Vestby. Ellers ramla jeg over et ganske bra tilbud i køben sist gang jeg var der. 1 2pk for 100kr. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 BB = klatrer og blir klamme. Vet ikke om BB har noen i mikrofiber. Ingen av mine er det iallefall.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Har forelsket meg i disse fra Pierre Robert. De klatrer ikke, de blir ikke slappe og de blir ikke klamme. Alt du trenger. Er det de som de selger på kiwi/rema? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Har forelsket meg i disse fra Pierre Robert. De klatrer ikke, de blir ikke slappe og de blir ikke klamme. Alt du trenger. Er det de som de selger på kiwi/rema? Jepp. Har en del sånne og er fornøyd. Opplever ikke at BB klatrer eller er ubehagelig på noen måte. Fleste bokserene mine er fra BB, men det er vel mer fordi det bare er sånn man ønsker seg til jul og bursdag når man ikke vet hva man ønsker seg 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Tenkte jeg skulle teste disse i fra Pierre Robert, men ser de har to typer, microfiber og bomull. Hva er anbefalt av disse? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Bare tipse om at det nå er 40% avslag hos Pierre Robert med kode MSPRWS40. Dette kan i tillegg kombineres med 3 for 2 på sportskolleksjonen, og det er gratis frakt ved kjøp over 400. Synes boxerne derfra er ganske digg, så da er det ett ganske så bra tilbud. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Smaken er som baken eller. Kjøpte på Hm før 3-pac til 99 ca. helt grei Byttet til craft (fra for eks xlife) , strikken brettet seg og ble ubehagelig. Byttet til man fra dressmann, stor forskjell i størrelsene i samme merke, ubehagelig lapp bak Byttet så til gant, aldri vært mer fornøyd. Perfekt i form og strikk, vask etter vask. http://www.zalando.no/gant-3-pairs-undertoy-sort-ga322k004-909.html Kjøper bare svarte, med forskjellige farger i striken^^ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Men det er jo bomull... Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2014 Hva skal du ha? Silke? Putter note 3 i lomma så detter buksene på knæra^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå