InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nå snør det som faen her og, dritt-dag. Klarer ikke engang å se det positive i at Stoke leder.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fuckings Indre Arna ILs småpikelag hadde sveipet banen med Spurs i den førsteomgangen! 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg vil ha snø! Så kan jeg dra i bakken istedet for å se på dette tullet Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 På Gol er det masse snø! Liljekvit snø! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Flytter idag, så får ikke sett kampen.. For å være helt ærlig, så gjør det meg ingentingen sånn som det virker som de spiller Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Soldado må seriøst ha åpent mål for å score. Faen ass.. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lite med snø i Humberside i alle fall. Visst noe snø i lufta sør for Humber for et par dager siden, men det er det. ..and I still want to see the magic at The Circle. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dødballstottenhamslårtiligjen!!! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Slår på kampen, 1-1 Paulinho.. Instant gratification 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Smooth! Kom igjen nå Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Men seriøst, for en latterlig flaksete pasning det der var! Slår på kampen, 1-1 Paulinho.. Instant gratification Hold deg foran tvn!!! Slår på kampen, 1-1 Paulinho.. Instant gratification Hold deg foran tvn!!! Slår på kampen, 1-1 Paulinho.. Instant gratification Hold deg foran tvn!!! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Og for ett deilig mottak av Paulinho 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lloris! Ligaens beste keeper. FACT! 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Siden du quotet meg tre ganger, så skal jeg heller gjøre det 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er bare å la håret gro igjen Hudd! Siden du quotet meg tre ganger, så skal jeg heller gjøre det Tregt nett når man streamer samtidig på en 4mb-linje 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lynkjappe Dawson redder seg inn igjen... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Trass i at vi spiller elendig, dog litt bedre enn i første, ser jeg ingen som kan komme inn og heve laget akkurat nå. Må evt bli Chadli eller Siggy for Lennon. Forslag? Skulle hatt Dembele på benken nå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Alltid værdt et forsøk med Harry Kane. Og skal Siggy inn så for all del ikke spill han ute på kanten. Sett han rett bak spissene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå