el mindo Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) * * * *Hull City vs Tottenham Hotspur* * * *KC Stadium Lørdag 1.Februar 2014 kl 16:00 Vises på: BeIn Sports, Footyreport, Reprise på TV2 Sport Premium Referee: Anthony Taylor. Assistants: D Cann, M McDonough. Fourth Official: M Atkinson. Hull: Harper, Rosenior, Figueroa, Davies, McShane, Huddlestone, Meyler, Elmohamady, Brady, Jelavic, Long. subs - Jakupovic, Bruce, Koren, Boyd, Quinn, Fryatt, Sagbo. Tottenham: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Lennon, Bentaleb, Paulinho, Eriksen; Adebayor, Soldado. subs - Friedel, Kaboul, Naughton, Capoue, Chadli, Sigurdsson, Kane. Endret 1. februar 2014 av el mindo 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) 1-3, Ade x1, Soldado x2 Endret 1. februar 2014 av Hille Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Vlad skadet? Ellers liker jeg lagoppstillingen, forventer et Spurs som er ganske lkt det vi spilte under Harry med Modric i laget. Eriksen kommer til å vandre mye innover på banen samtidig som Rose stormer fremover på venstresiden, tror dette er kampen det endelig vil løsne litt for Soldado. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Gledelig med Vertonghen og Paulinho tilbake! 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Skulle gjerne sett Vlad over Dawson 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 *roar* Tror nok dette blir en vanskelig kamp, men jeg håper på god underholding. Lykke til Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hull starter bra, vi er vidåpne i forsvar. Adebayor! ...nesten Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Sjelden jeg ser oss slå så mye feilpasninger, greit at Hull presser bra men dette er på grensen til latterlig. Vi har alt for store avstander mellom lagdelene. Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hull leder..? Har Spurs gitt opp 4.plassen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hahaha "4-plassen". Soldado det der kan du bare legge av deg først som sist!!! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Komikveld. Hva faen skjer med forsvaret? Vi takler jo ikke høye baller i det hele tatt! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Satan vi spiller dårlig nå, tiårsverste? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg syns ikke det er spesielt bra spill av Spurs nå, nei.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Mangler en bestemt stil, rytme og vilje. Så mye talent som får så lite til, tragisk.. Satse på at noen av de profilerte trenerne i landslag ryker tidlig i VM. Endret 1. februar 2014 av Hille Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg mener det helt seriøst, den første omgangen var et nedrykkslag verdig, skammelig! Her må det kraftig skyts til i pausa!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Sogndal 2 hadde gitt dem motstand i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå