Revenrask Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hei. Jeg har nettopp flyttet til en leilighet. I leiligheten har jeg ikke noen telefonuttak eller noe. bare til rikstv, Og når jeg prøver og melde flytting på telenor så går det ikke pågrunn av ingen ledige linjer, det er 7 leiligheter her, men bare 3 har internett. det kommer montør på mandag. hva skjer vis jeg det ikke er flere linjer eller evt ikke plass til flere? vis så hvor mye vil det koste meg og legge inn linje? har jo ikke noe kabler som går inn i leiligheten heller. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Hvorfor trenger du telefon uttak? Har du ikke mobil tlf? Endret 1. februar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kanskje han tenker å få installert ADSL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Dersom du ikke har behov for fasttelefon (noe de færreste har lenger), men trenger internett, bør du først finne ut hvilke alternativer som finnes i nærheten. Det kan være fiber eller coax (kabel-TV), begge deler vil gi bedre ytelse enn du får på ADSL/VDSL med mindre du bor nær sentralen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kanskje han tenker å få installert ADSL? lol, er han fra 1998? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 man kan si hva man vil om mobilt internett, men det er bare noe dritt for normal bruk ettersom du bare har enn viss datamengde og en ping fra helvette derfor er adsl betraklig bedre, selv under relativt dårlige forhold 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kanskje han tenker å få installert ADSL? lol, er han fra 1998? Dersom det ikke finnes kabel eller fiber i området, er xDSL trolig beste alternativ. Enten h*n er fra 1998 eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå