Nilsen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Helgekonkurransen er åpen.Konkurranse: Vinn en bærbar PC og nettbrett til 7000 kroner Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 det hadde vært kjekt og vunnet den XD XD Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er dere ute etter hvor mye den veier med eller uten tastaturet? 6 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Av en eller annen grunn var jeg redd det hadde blitt Mandag... Men da er det bare å vente i spenning, hadde vært kult å vinne denne. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 HAr aldri hatt et nettbrett jeg, så det her hadde vært supert litt lei av å se serier og filmer på xperia z-en nå, hadde vært fint med en ''litt'' større skjerm 1 Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Får satse på å vinne denne da =^.^= Lenke til kommentar
SuperGiant Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Håper virkelig jeg vinner denne gangen Lykke til til dere andre også, dette er et flott stykke Hardware å vinne Lenke til kommentar
selx Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Et lite tips, kan dere fikse så vi som er logget inn slipper og skrive inn navn og adresse hver gang vi skal delta i en konkuranse? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Denne håper jeg at jeg vinner! Svarene mine er trolig helt rette håper jeg Lenke til kommentar
MaGnIfIcA Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Den der tar jeg gjerne Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Et lite tips, kan dere fikse så vi som er logget inn slipper og skrive inn navn og adresse hver gang vi skal delta i en konkuranse? Hei, Det står på todo-listen til driftsavdelingen vår :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Vinneren kontaktes vell på mail eller epost regner jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå