Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan jeg kjøpe fleshlight da jeg er under 18?

yahaja

Anbefalte innlegg

Kan pakken merkes med aldersgrense eller noe slik at posten må sjekke leg når pakken utleveres (er det ikke sånn vinmonopolet gjør det)? Hvis ikke så ser jeg ingen måte de kan kontrollere mottakerens alder på, og da er det vel bare å skrive feil fødselsdato ved registrering.

I verste fall går det jo an å mekke sin egen lommefitte, så fortvil ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sjekker ikke alder når du bestiller og de sjekker ikke alder når du henter.

Det er ikke ulovlig å juge på alderen når du bestiller.

De har ingen metode å håndheve reglene sine om 18-årsgrense. Hvertfall så lenge man bestiller oppkrav. Mulig de kan se det om du bestiller med eget kredittkort da.

Lenke til kommentar

Kan pakken merkes med aldersgrense eller noe slik at posten må sjekke leg når pakken utleveres (er det ikke sånn vinmonopolet gjør det)? Hvis ikke så ser jeg ingen måte de kan kontrollere mottakerens alder på, og da er det vel bare å skrive feil fødselsdato ved registrering.

I verste fall går det jo an å mekke sin egen lommefitte, så fortvil ikke :)

WHAT, KAN MAN BESTILLE FRA VINMONOPOLET?!

Lenke til kommentar

Jeg kunne betale med kort på nett siden jeg var 13? Brukte Nordea. Bestilte forresten noe fra cdon da (som hadde 18-årsgrense), og da fikk jeg en e-post med "ordren din har blitt stoppet i vår sikkerhetskontroll". Løste seg ved at jeg sendte Pappas info, så jeg bestilte i hans navn i stedet, men det er vel ikke like greit når det er noe du vil holde hemmelig.

Men det er det eneste tilfellet at det faktisk har hatt noe å si, og grunnen var vistnok at de ikke fant meg i personregisteret, ettersom fødselsdato ikke stemte med navn. Brukte mye paypal, og de har egentlig 18-års-grense, men de har aldri brydd seg. Bare å bestille, verste som kan skje er at du må kansellere ordren ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noe som slår meg som rart er at unge under 18 ikke kan kjøpe fra nettet.

Det er betalingen som er problemet. Er man under 18, har man ikke muligheten til å betale over nett.

Det kan man fint, bl.a. ved Visa Electron, eller spendon :)

Førstnevnte jeg bruker så..

Men altså tviler på at kondomeriet har noen måte å håndheve denne aldersgrensen, så bare bestill det rekomandert i eget navn du ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kan du ikke kjøpe fra en annen nettside?

Ups denne tråden var gammel dont blame it on me

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...