Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan jeg kjøpe fleshlight da jeg er under 18?

yahaja

Anbefalte innlegg

hei! gutt på 17 her som lurer på om jeg kan kjøpe en fleshlight online da jeg er under 18 år?
har tenkt til å bestille fra kondomeriet.no og der står det at man må være over 18 år for å handle hos dem.
det som er er at jeg har tenkt til å skrive inn moren min sitt navn og få det i postoppkrav men er ikke sikker på om de da må ha underskriften hennes da jeg henter den i posten? jeg har også tenkt til å skrive inn mobil nummeret mitt slik at jeg slipper å få lapp i posten da jeg ikke vil at noen i familien skal vite om det, men vil dem da sjekke om jeg er over 18 ved å sjekke mobil-nummeret mitt?

Ville satt VELDIG stor pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke tatt sjansen på å ta det i postoppkrav, for da vil jo moren din få beskjed om det, og i værste fall hente det på posten. Er ikke sikkert du får det ut heller da de kun skal gi det ut til den som står som mottager.

Det tryggeste er nok å bestille til noen som vet om det, ikke nødvendigvis hva, men at noe kommer til deg.

Lenke til kommentar

Noe som slår meg som rart er at unge under 18 ikke kan kjøpe fra nettet.

Men så ber jo ikke kondomeriet om scanning av legitimasjon heller, så du kan vel kanskje bare bestille og håpe på det beste?

Jeg har aldri blitt bedt om å bevise at jeg er over 16 eller 18 når jeg har kjøpt sexleker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte selv hauevis av ting på internett når jeg var under 18, først og fremst en masse PC-deler, altid i oppgrav og aldri noe problem, eneste gangen jeg støtte på problemer var da jeg bestilte BF2 som har aldersgrense 18+.

Mitt forslag er å bestille med eget navn og nr og bare satse på det beste.

Lenke til kommentar

Det er betalingen som er problemet. Er man under 18, har man ikke muligheten til å betale over nett.

SpendOn Visa eller postoppkrav løser den biten.

Og, nei, Kondomeriet sjekker ikke om man er 18 om man bestiller på nettet så det er bare å juge på alderen og bestille i eget navn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den som står som mottager må hente ut og skrive under.

Det er slik det egentlig er ment å fungere, men i realiteten er det store forskjeller fra postkontor til postkontor. Min erfaring er at det er slik på postkontor, mens på Post i Butikk gir de stort sett faen. Hvertfall så lenge det er oppkrav.
Lenke til kommentar

Det buree gå an å forsøke seg. Kan eventuelt bli pinlig om moren må signere ut. Det sendes jo diskret, men hun kan vel i så fall finne på å åpne eller spørre og jeg aner ikke hvor åpen ts og hans mor er ang sexleker. ;)

Man vil vel som regel ikke betale for å hente ut post som er andre sin, virker i alle fall veldig sært om man vil :)

Lenke til kommentar

Bare å si til moren at det er pc-deler. Muttern hadde neppe åpnet mine pakker med pc-deler, fordi en pakke skal ikke åpnes av andre enn den personen som skal ha pakken ;)

Si det til moren din at du har bestilt noe eks. pc-deler, men du skal hente det selv. Hvis ikke så må moren din bli med, og du tar pakken selv. Fortell til deg selv mange ganger at det er pc-deler så det føles naturlig ut å fortelle det, uten å bli flau.

Jeg er ganske sikker på at du får hentelapp selv om du har tastet inn mobilnummeret?

Lenke til kommentar

Finnes det ikke fysiske butikker som selger da? Kanskje teknikmagasinet har, jeg fikk ihvertfall en katalog for lenge siden som hadde diverse voksenleker, men husker ikke om det var fleshlight der.

Edit: Oi de fleshlightsene var vanvittig dyre da.. Til den prisen bør de være enkle å vaske.

Endret av Zakke
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Den som står som mottager må hente ut og skrive under.

Du har ingen butikker i nærheten eller venner som kan bestille?

Jeg hadde ikke sett på det som det verste min sønn kunne gjort om han var sytten, så håper han vil komme til meg for hjelp når den dagen kommer :)

Neineinei,

Av og til nekter det andre enn mottakker å hente pakken. Jeg har hentet pakke for både mamma og pappa før, og vice versa.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er 18års aldersgrense for å handle på kondomeriet.no. Dette er blant annet på grunn av at aldersgrense for film er 18 år og fordi man ikke kan sette umyndige personer i gjeld etter norsk lov; vi har et straffegebyr på 250,- for uavhentede pakker.

Anbefaler heller å handle på erotikknett. Generelt sett bedre på priser, utvalg osv.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...