Svendsen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Noen som kan hjelpe meg med å få til slik at man ser hvor man er i forumet.... I det jeg skal fikse har vi root ( la oss kalle den forum) deretter under forum med egen emner Så når jeg er i BLNO delen og er i et emne vil jeg at skal stå: forum - BLNO - generelt Slik som det er her Vanelig vil jo vært forum - generelt. Hvilken fil må jeg inn i og skrive hva? Håper noen kan hjelpe meg, for har leita en del rundt men ikke klart å finne noe svar på det Lenke til kommentar
lobster Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke for å drive bort folk fa Sourcecode forumet, men www.phpbb.no funker bra for phpbb spørsmål. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er jeg igrunn enig i.... Bare jeg som glemte meg bort og ikke tenkte over den sia Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 har ikke brukt forum pakken selv, men det er vel ikke noen stor sak hvis man kjenner DB strukturen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå