BmOnline Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Og når du trykker på en tast etter at du har fått meldingen, så skjer det intet?Hvilken tast skal man trykke for å få opp BIOS og sikker modus? Er det F2 og F8 hos deg?BmOnline Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Og når du trykker på en tast etter at du har fått meldingen, så skjer det intet? Hvilken tast skal man trykke for å få opp BIOS og sikker modus? Er det F2 og F8 hos deg? BmOnlin Eg kommer inn på en svart side der det står at jeg må restarte maskinen eller noe sånnt, men når jeg trykker på F2 eller del eller noe annet kommer jeg meg ikke inn på BIOS'en. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Og når du trykker på en tast etter at du har fått meldingen, så skjer det intet? Hvilken tast skal man trykke for å få opp BIOS og sikker modus? Er det F2 og F8 hos deg? BmOnlin Eg kommer inn på en svart side der det står at jeg må restarte maskinen eller noe sånnt, men når jeg trykker på F2 eller del eller noe annet kommer jeg meg ikke inn på BIOS'en. Nå har jeg lyttet til den dvd en som lå ute på din første post. Her sier de at hvis du har en laptop, så skal du holde inne F2 straks du ser det grønne Acer bildet komme opp på skjermen etter at du har slått pc på. Så sier de også at du skal holde inne F9 trykke enter og så F10 og enter. Da skal du ha resatt til default Bios. Restart maskinen og da skal den boote som normalt. Completely shut down your computer. 1. Slå maskinen helt av. Power on the system. As soon as the first logo screen appears, immediatelySlå på maskinen, og så snart du ser den grønne logoen, så trykk press F2 for notebooks or Delete for desktops to enter the BIOS. F2 for laptop, velg så fra menyen F9 og trykk enter. Press F9 and then Enter to load the default configuration. Press F10 and then Enter to save and exit.Velg så F10 fra menyen- for å lagre- og trykk enter. Restart maskinen og da skal den boote som normalt. If you are still experiencing a problem, please contact Acer support for further assistance.. Hvis du fortsatt har problemer vennligst kontakt Acer støtte for mer assistanse. BmOnline Endret 12. februar 2014 av BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå