ceau Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Fjernet. Endret 4. februar 2014 av ceau Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Sett deg med han på bussen du Lenke til kommentar
ceau Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Sett deg med han på bussen duGodt tenkt, skal absolutt prøve på det! Likevel er det litt vanskelig å vite hvor han sitter dersom jeg ikke får øyekontakt med han.. Jeg må bare forte meg og finne meg en plass nemlig. Andre ganger er setet ved siden av opptatt... Egentlig har jeg ikke guts til å gjøre det heller, men jeg skal prøve mitt ytterste! Takk, Macklemore! Endret 1. februar 2014 av ceau Lenke til kommentar
oophus Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Han tenker sikkert det samme som deg, at du kikker på han uten å smile og så videre ... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Han virker interessert. Sett deg ved siden av ham eller prat med ham neste gang dere trener eller er på butikken etc Lenke til kommentar
Ergo9 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) - Endret 3. februar 2014 av Jullz Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Om han ser på deg med lange blikk som du sier har det ikke noe å si om han smiler eller ikke. Gutter stirrer ikke gjentatte ganger eller lenge på jenter vi ikke kjenner om vi ikke liker hva vi ser, eller er fryktelig irritert da. Men han er ikke det. Nei, jeg vil ikke si at vi er gode til å tolke smil eller blikk. Du må isåfall gjøre det veldig tydelig. Det kan likegodt være et høflighets smil, et "han der trenger sikkert et smil", eller "nervøst hvorfor ser du sånn på meg smil". Så, nei, det er ikke tilfeldig at han stirrer på deg, og ja han liker deg og vil sikkert snakke med deg. Lenke til kommentar
ceau Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Tusen takk for flotte svar, alle sammen! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sett deg med han på bussen duGodt tenkt, skal absolutt prøve på det! Tror vi akkurat bevitnet fremgang i menneskets sosiale aspekt. Lenke til kommentar
ceau Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Sett deg med han på bussen duGodt tenkt, skal absolutt prøve på det! Tror vi akkurat bevitnet fremgang i menneskets sosiale aspekt. Haha... Moroklump, du! Vel, det handler vel egentlig om at jeg ikke har guts til å gjøre det. Var på nippen til å gjøre det før jeg skrev innlegget, men turte ikke... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ikke leit etter en grunn til å gjøre noe sånt. Finn en grunn til å ikke gjør det, som faktisk går utenfor at du er redd for utfallet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå