Nervevrak Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Må bruke virtual PC i Win7 pro 64bit for å kunne kjøre BMW sitt delekatalogsystem som krever 32bit PC. Virtual PC og dette programet har virket lenge. Men nå plutselig får jeg opp feilmelding når jeg prøver å starte virtual mode. Har ikke kjørt noen opgraderinger, eller tilsvarende som skulle tilsi problemet. Når virtual PC starter opp får jeg denne feilmeldingen: (dette har den ikke krevd før) Trykker jeg OK åpnes virtual PC med å kreve brukernavn og passord: Men her går det ikke å skrive inn noe passord. Er akkurat som tastaturet ikke virker i dette vinduet. Har feilsøkt litt på windows sin support side. Og jeg har HAV i orden i følge testprogrammet. Så hva er egentlig feil? Og hvorfor virker ikke tastaturet når jeg trykker OK, og virtual winduet dukker opp? Tidligere når virtual PC har virket har vinduet bare poppet opp uten noe form for påloggingsvindu eller noe. Da har bare et nytt vindu med virtual desktop kommet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå