tag1 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det jeg vet er at de første 2-3 månedene lurte jeg på hvorfor overforbruk ikke stod på regningen, så konkluderte jeg at Tiscali ikke tok penger for ekstra bruk, og baserte mitt internet forbruk delvis på det (heldigvis lot jeg være å ha pc'en tilkoblet internett 24/7 *grøss* :o. hadde jeg blitt fakturert for overforbruk underveis så hadde internett forbruket mitt vært mer enn halvert. Jeg har blitt lurt Jeg vet dere tror jeg er komplett idiot, men jeg handlet faktisk i god tro Jeg syntes ikke Tiscali kan gjemme seg bak kunden, å legge all skyld på denne. I ditt tilfelle ville jo en teknisk feil på din maskin, ( program som kopler seg opp automatisk) uten din kjennskap ikke la seg kontrollere på noen annen måte enn ved regelmessige fakturaer fra Tiscali. Konsekvensene for feil i Deres fakturarutiner, som de har bekreftet, skyves over på deg Jeg syntes du skal sende ett brev hvor du ikke kan utelukke at oppkopling kan ha sjedd uten din kontroll. Tiscali har vel ikke tatt forbehold om grad av teknisk datakunnskap hos sine kunder. Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Roger23, om du enda har modem/isdn bør du i alle fall ta en titt på www.kvalito.no der får man nå skikkelig fastpris på oppringt internett 545 kr/mnd. Da jeg klagde på mitt overforbruk (litt under 16k) fikk jeg først tilbud om 25% avslag, men sendte nytt brev og venter enda på svar. Men jeg har ikke tenkt å gi meg å klage før de ettergir kravet. Spesielt når andre på forumet her har fått kravet ettergitt. Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Når dere tegner et abb. og derfor vet om vilkårene for overforbruk: Hvordan kan dere da bare peise på med bruken, og tro at det aldri vil komme noen regning? Ja 18 mnd er for sent av Tiscali, men du verden hvor mye overforbruk enkelte av dere har. litt kontroll går det vel ann å ha selv om regningene ikke kommer hver mnd. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå