sveibuen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Nå har jeg letet over hele nettet. Men finner ingen. Jeg skal ha afterburneren til Lightning versjonen men finner den ikke. Finner ingen du kan stille spenningen på. Men som det står, så skal jeg kunne stille spenning på dette kortet med afterburner. Er det noen som har dette programmet en eller annen plass? For å laste ned vanlig fungerer hvertfall ikke. Sikkert lastet ned 100 forskjellige Og ja, jeg har fikset med den switchen Endret 31. januar 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 er det denne? http://www.guru3d.com/files_get/msi_afterburner_beta_download,17.html Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Fant den akkurat, har også sendt inn en melding til MSi. Så får vi se når denne er lastet ned Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Om du skal klare og stille volt med msi afterburner må du gå inn på config filen og endre til dette her: UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it UnofficialOverclockingMode = 1 også må du gå på settings og aktivere slik at du kan stille volt.. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Er vel visst jeg skal stille enda mer på spenningen? Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Er vel visst jeg skal stille enda mer på spenningen? Jeg fikk ikke stilt på spenningen før jeg redigerte config filen.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Okei ? Jeg har dog Lightning versjonen å måtte laste ned Afterburner SE. Da kunne jeg stille på spenningene. Men nå har jo Nvidia lagt sperer påd ette også. Så får bare litt. Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) om du gå i den mappen som afterburner er installert, også finner du filen som heter: "MSIAfterburner.cfg" så trykker du høyre klikk på den, også "åpne i" også velger du notepad.. også endrer du UnofficialOverclockingEULA = 0 UnofficialOverclockingMode = 0 Til UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it UnofficialOverclockingMode = 1 også går du på settings inne på msi afterburner, også markerer du "Unlock voltage control" og "Unlolock Voltage monitor" Dette er i allefall det du må gjøre for og endre volt på MSI Afterburner.. Last ned den nyeste "MSI afterburner 3.0.0 beta 18" tror jeg den heter. Om det ikke fungerer, gjør du noe feil Endret 16. februar 2014 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg får til å forandre spenningen uten å gjøre det du skriver der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå