sarahlouisa Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg hadde litt problemer med PS3'en min, så jeg valgte å resete hele driten bevisst om at alt ville bli sletta. MEN jeg trodde jo at GTA online brukeren min var "lagra" på Playstation Network brukeren min!!! Er den det??? Fordi nå må jeg starte på ny på GTA story mode og fullføre noen missions før jeg kan gjøre noe videre, men gidder ikke hvis jeg må lage ny online bruker. Hadde nådd lvl 40 btw. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Mulig du kan få den tillbake, bare send en fin mail til rockstar. Selve brukeren er lagret på din maskin, men informasjon om brukeren din ligger på Rockstar sine servere. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Den skal være lagret.En venn av meg har logget på med sin PSN bruker på min PS3, og han hadde sin Online karakter der. Lenke til kommentar
sarahlouisa Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Den skal være lagret. En venn av meg har logget på med sin PSN bruker på min PS3, og han hadde sin Online karakter der. Takk! Story mode var slettet, men online brukeren var heldigvis lagra på PSN brukeren min :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå