Gå til innhold

iPad 2 | Ladeporten er blokkert av plastikk


Kow Lee

Anbefalte innlegg

Hei

 

Naboen kom i dag med en merkelig iPad som hadde ladeporten blokkert av en slags plastikk dings. Bildene er uklare men får med seg det meste.

 

post-284521-0-27293800-1391200301_thumb.jpg

post-284521-0-39993700-1391200308_thumb.jpg

 

Får da ikke til å lade, er dette noe man må fjerne selv eller var rett og slett en feil som er begått under mekkinga?

 

Takk på forhånd.

Endret av Tom Korawit Chamkrai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

har han akkurat kjøpt den ny? isåfall be han om å ta den tilbake til butikken han kjøpte den fra. hvis han har hatt den lenge er jo det noe han må ha gjort selv.

Lenke til kommentar

har han akkurat kjøpt den ny? isåfall be han om å ta den tilbake til butikken han kjøpte den fra. hvis han har hatt den lenge er jo det noe han må ha gjort selv.

Nei, hun har fått den i går. Må vel levere den tilbake, men noen tanker på hva det kan være? Dette var nemlig verldig rart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

På bildene ser det nøyaktig ut som på min iPad 3, men bildene var ikke så skarpe at jeg er helt sikker. Er problemet at ladekontakten ikke går inn? Er det original ladekontakt? Dere setter den vel inn riktig vei?

Lenke til kommentar

På bildene ser det nøyaktig ut som på min iPad 3, men bildene var ikke så skarpe at jeg er helt sikker. Er problemet at ladekontakten ikke går inn? Er det original ladekontakt? Dere setter den vel inn riktig vei?

Nei, laderen er grei og fungerer godt på min iPad men det er ladeporten som er blokkert av en slags plastikk bit som gjør at laderen ikke kommer seg inn. Man ser ikke de gullaktige pinsene i ladeporten.

Endret av Tom Korawit Chamkrai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...