Kow Lee Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Hei Naboen kom i dag med en merkelig iPad som hadde ladeporten blokkert av en slags plastikk dings. Bildene er uklare men får med seg det meste. Får da ikke til å lade, er dette noe man må fjerne selv eller var rett og slett en feil som er begått under mekkinga? Takk på forhånd. Endret 31. januar 2014 av Tom Korawit Chamkrai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 har han akkurat kjøpt den ny? isåfall be han om å ta den tilbake til butikken han kjøpte den fra. hvis han har hatt den lenge er jo det noe han må ha gjort selv. Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 har han akkurat kjøpt den ny? isåfall be han om å ta den tilbake til butikken han kjøpte den fra. hvis han har hatt den lenge er jo det noe han må ha gjort selv. Nei, hun har fått den i går. Må vel levere den tilbake, men noen tanker på hva det kan være? Dette var nemlig verldig rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 På bildene ser det nøyaktig ut som på min iPad 3, men bildene var ikke så skarpe at jeg er helt sikker. Er problemet at ladekontakten ikke går inn? Er det original ladekontakt? Dere setter den vel inn riktig vei? Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) På bildene ser det nøyaktig ut som på min iPad 3, men bildene var ikke så skarpe at jeg er helt sikker. Er problemet at ladekontakten ikke går inn? Er det original ladekontakt? Dere setter den vel inn riktig vei? Nei, laderen er grei og fungerer godt på min iPad men det er ladeporten som er blokkert av en slags plastikk bit som gjør at laderen ikke kommer seg inn. Man ser ikke de gullaktige pinsene i ladeporten. Endret 31. januar 2014 av Tom Korawit Chamkrai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Da er det bare å bytte den. Ikke engang Apple klarer å lage 100% av sine produkter 100% feilfrie. Bare nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå