TST Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Neste uke møtes 66 spillere til et oppgjør i regi av nettmiljøet Battlefield.no.Esport: Battlefield 4 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Synd jeg først fant ut om det nå, hadde vært morsomt å være med, selv om jeg ikke er alt for god i BF. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Signa opp til de 2 første Bigwar, men klarte seff å glemme av dem begge :/ Lenke til kommentar
sarapettersen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 I would had been perfect for this because I get almost 70 + Killstreak,s on each round. i'm a pro helicopter pilot and i'm in the leaderboard . Norway should have a nice chance with me in the team. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Synd jeg først fant ut om det nå, hadde vært morsomt å være med, selv om jeg ikke er alt for god i BF. Behøver ikke være god Alle kan være med, se videoen fra Bigwar #3 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kunne beæret flagget vårt litt mer ved å 1. ikke la det stå i flammer, og 2. ikke la det henge nedover. 1 Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Battlefield 4 som e-sport? Jaja, med alle problemene med synkronisering mellom klienter og server så ser jeg ikke at dette spillet kan ha en seriøs konkurranse-scene. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det blir i alle fall gøy. Live Stream og info for morgendagen ligger here Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå