Pugnax Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hei, Begynte ifjor med å pusse opp stua. Men ble utsatt og utsatt p.g.a syk mor som trengte tilsyn samt at jeg var deprimert og aldri fant ork i alt dette. Endte med å få en maler til å fikse dette for meg for å få et problem mindre. De har nå helsparklet og malt veggene, de kalte seg ferdig, men jeg så hakk og streker etter sparkel kanter som ikke var pusset ned, samt hvite flekker ( på grå vegg ), bulker i veggen der det ellers ser greit ut. Malern mente at hva som var feil kom ann på hvor pirkete jeg var. Han mente ogsa at det var så og si umulig å få rette vegger i en eldre leilighet som min, ( 80 tallet ) Er da ikke urinelig av meg å kreve at det ikke er hakk og flekker i veggene? At det ikke buler i veggen? Gikk forsåvidt også langt over tiden. Jeg var dum nok til å ikke lage håndtverker kontrakt o.l. De skal riktignok komme imorgen og se på det. Valgte norske malere. Tungt lært lekse i første bolig Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 dette høres ikke ut som et ekte firma, dette høres ut som det ble utført privat? en vanlig arbeider som er ansatt i en bedrift, skal ikke gjøre dårlig arbeid. du har rett til og klage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Høres ut som slurv. En ting er at gamle vegger ikke er helt rette, det får man ikke gjort noe med på en enkel måte, men det skal likevel ikke være synlige hakk og streker der det er sparklet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå