Velosiraptor7 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 De to siste dagene har jeg hatt litt verk i en fing på toppen ved nagla når jeg er borti den. Her er et bilde. Hva kan årsaken være? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er nok noe galt med den. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Tydeligere bilde: Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Da jeg trykket litt på den kom det litt blank væske ut. Jeg trykte flere ganger men da kom det ikke mere blankt ut. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er vel en eller annen form for infeksjon. Har du stukket deg på noe? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Det er vel en eller annen form for infeksjon. Har du stukket deg på noe? Jeg har stukket meg på nyttårsaften på en rusten gaffel, men jeg husker ikke om det var på den fingen. Jeg pleier nemlig å ha gaffel i høyre hånd men denne fingen er på venstre hånd. Endret 31. januar 2014 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det kan også være at du har fått såkalt "verkefinger": http://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/verkefinger Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Det kan også være at du har fått såkalt "verkefinger": http://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/verkefinger Ok. Jeg har foreløpig ikke rød byll der. Heller ikke rød. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har hatt det samme mange ganger etter diverse småkutt og skader via jobb Pleier å klemme til all væske er borte også tar det 2-3 dager så er betennelsen borte. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Ok. Kan det være betennelse selvom det ikke er varmt eller rødt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå