Splitter Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hovedkortet er ASRock Z87 OC Formula, og helt på toppen er det to tilkoplinger som er merket ATX12v1 og ATX12v3. Må jeg bruke begge disse tilkoplingene? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det er nok en ekstra for overklokking. Sjekk manualen. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 eine er til CPU- sjekk manualen din Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Det er nok en ekstra for overklokking. Sjekk manualen. eine er til CPU- sjekk manualen din Manualen er dessverre til svært liten hjelp. Det eneste manualen gjør er å vise et bilde av disse koplingene, og kaller dem "ATX 12V Power Connector (ATX12V1)" og "ATX 12V Power Connector (ATX12V3)" Den sier ingenting om hvilken av dem som skal brukes, eller om en skal bruke begge to. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Prøv med en da, verste som skjer er at den ikke booter. Jeg tror det er for ekstra strøm under heftig overklokking. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Prøv med en da, verste som skjer er at den ikke booter. Jeg tror det er for ekstra strøm under heftig overklokking. Joda, har allerede brukt maskinen i et par måneder med bare den ene (ATX12V1) tilkoplet, men som du ser av linken under er det ett eller annet som er fryktelig galt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564330&do=findComment&comment=21372596 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå