oblivian Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Heisann, Jeg har gått over til Chess, men lurer også på å kjøpe meg en ny mobil. Jeg har ikke sett noe sted at Chess har noen subsidierte mobiler. Støtter de ikke det? Let me know... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 OKI, den er grei. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda..de har det, bare ikke så mye av det. Du finner "reklame banners" for det på hjemmesiden til chess. www.chess.no AKIRA Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Sony Ericsson T610 Alu (Tilbudet gjelder kun Chess kunder) Kun kr 2890,00 Hmm, hørtes ikke særlig billig ut! Den koster vel det samme uten abonnement, kanskje en hundrings billigere... Lenke til kommentar
bert Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei Den koster 3400,- som billigst tror jeg. Gjorde hvertfall det her for noen uker siden... Så det hjelper jo med 550,- billigere Med andre ord du får med frakt og en USB dongle i prisen Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, fant den til 3.000,- uten abonnement på kelkoo. Men hvis man får med litt ekstra utstyr så er det jo ikke så ille. Har ellers sett den til 1100,- med Telenor abonemment men... Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Chess har det, prøv www.norwegiantelecom.no samt webshop.gsm.no Det fine er at de er forholdsvis rimelige og du trenger bare å være chess abonnent. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Chess subsidierer ikke telefoner. Alle telefonene i de webshoppene er helt uten binding/sperre. Men de hadde jo tilbud på nokia 3510i til 990 for noen uker siden, og det er ganske billig med tanke på at det er uten binding. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Sånn så eg forstod så var dette et månedstilbud, kanskje det er enda. Blir spennende og se hva neste månedstilbud blir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå