Gjest medlem-141789 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Så lenge dem skatter selv ser jeg ikke problemet, de aller fleste gjør jo akkurat dette. Det er ikke verneplikt for kvinner i Norge, så jeg ser heller ikke det som ett problem. Men viss dem velger en kar med lav/normal inntekt (typ 300-500.000) så mener du at dem kan få ha disse rettighetene? Om vi først skal ta denne diskusjonen, så mener jeg at alle skal ta sine egne kostnader. Det går ikke an at noen skal betale inn til andre sine barn, om vi f.eks. skulle ha seksuell seleksjon. Da må de selv ta alle kostnadene, fra permisjon, ammetime til sykedager når barnet er sykt. En kan heller ikke ha det slik at noen skal beskytte et land, når de egentlig ikke har noen grunn til det. Rett og slett er det bare moralsk forkastelig, og disse personene skal selv ta absolutt alle kostnadene. Videre synes jeg det burde være fri mulighet til å flytte til Norge og andre land, samt ingen barrièrer for handel av varer og tjenester. Fordi det da ikke er noen verdi i det norske i mine øyne, og vi kan derfor tjene på disse godene dette fører med seg. Endret 31. januar 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det høres i mine ører greit ut, jeg mener at vi har en del til i Norge som er verdt å forsvare. Derfor har jeg gjort akkurat dette. Jeg er på ingen måte noe mannssjovenist men jeg hadde ikke tillatt å latt kvinner, barn eller gamle gå i den kampen for meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det høres i mine ører greit ut, jeg mener at vi har en del til i Norge som er verdt å forsvare. Derfor har jeg gjort akkurat dette. Jeg er på ingen måte noe mannssjovenist men jeg hadde ikke tillatt å latt kvinner, barn eller gamle gå i den kampen for meg. Da er det vil ingen tvil da 1. De som får barn, betaler alt selv. Permisjon fra egen lomme og alt som hører med. Utenom skolegang. 2. Frivillig beskyttelse av landet. 3. Åpne grenser Jeg hadde aldri beskyttet landet i alle fall, hehe. Kanskje jeg hadde blitt med den andre, om jeg synes de var bedre Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det høres i mine ører greit ut, jeg mener at vi har en del til i Norge som er verdt å forsvare. Derfor har jeg gjort akkurat dette. Jeg er på ingen måte noe mannssjovenist men jeg hadde ikke tillatt å latt kvinner, barn eller gamle gå i den kampen for meg. Hvor har du det forresten fra at kvinner, barn og eldre skal ut i krigen? Det blir jo som å kaste bort folk. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Like rettigheter medfører like plikter. Jeg ville kastet kvinnene i krigen på lik linje med menn De kan da fint fyre av noen skudd med et gevær om det trengs, eventuelt gjøre andre opgpaver i felten. Hvis ikke bør man ha et risikotillegg for å være mann, all den tid det er kun menn som kan bli kalt ut. 2 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 "Femnazi" er et helt latterlig barnslig uttrykk. Én ting er å være i mot feminisme, en annen ting er å sammenlikne kampen for likestilling med massemord. Med tanke på hvor lite du da kjenner til de grunnleggende tekster for feminister så blir noe underlig. Vi kan starte med manifestet til Solanas om du måtte ønske. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Femirasist, er feminister pr def, da deres hat mot menn er grunnet i menns genetikk. Kvinner og menn har samme genetikk. 50% fra mor og 50% fra far. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Femirasist, er feminister pr def, da deres hat mot menn er grunnet i menns genetikk. Kvinner og menn har samme genetikk. 50% fra mor og 50% fra far. eeerm...få håpe du lærte engang i tiden om XX/XY. Endret 1. februar 2014 av norskgoy Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Femirasist, er feminister pr def, da deres hat mot menn er grunnet i menns genetikk. Kvinner og menn har samme genetikk. 50% fra mor og 50% fra far. eeerm...få håpe du lærte engang i tiden om XX/XY. Selv om det er XX og XY kromoson, så vil barnet arve rundt om kring 50-50 fra mor og far. Mannens sædceller er enten x eller y mener jeg. Om det er y blir det gutt, er det x blir det jente. XX er sammenkobligen for en jente, XY er for en gutt. Som du ser vil du arve 50 fra mor, og 50 fra far. Kvinnens eggceller er uansett et X kromoson. Endret 1. februar 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Selv om det er XX og XY kromoson, så vil barnet arve rundt om kring 50-50 fra mor og far. Mannens sædceller er enten x eller y mener jeg. Om det er y blir det gutt, er det x blir det jente. XX er sammenkobligen for en jente, XY er for en gutt. Som du ser vil du arve 50 fra mor, og 50 fra far. Kvinnens eggceller er uansett et X kromoson. At man arver 5050 fra foreldrene er ikke et argument at menn og kvinner har forskjellig genetikk. Det er denne forskjellen feminister hater (eventuelt dyrker sin "egen"), ergo er de rendyrkede rasister etter definisjonen. Det er rimelig opplagt dermed at kvinner og menn ikke kan ha 100% lik genetikk. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) "Femnazi" er et helt latterlig barnslig uttrykk. Én ting er å være i mot feminisme, en annen ting er å sammenlikne kampen for likestilling med massemord.Vel se på gutter og menn sine selvmordstall så vil du se et massemord.Eller feministenes hylling av SCUM manifestet. Endret 1. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå