Gå til innhold

De Beste MP3 Spillerne

Anbefalte innlegg

De fleste vil vel si at mobilen har tatt over for mp3 spilleren og det stemmer jo.
Men kunne tenkt meg en med skikkelig god lyd ettersom en 10 år gammel Creative Zen mp3 spiller jeg har liggende har bedre lydkvalitet enn min Sony Sola mobil som jeg kjøpte for ca 1 år siden....ikke noe spesielt billig mobil heller.
Vil tro at en dyr mp3 spiller som er dedikert til kun lyd generelt bør ha bedre lyd enn mobiler som tross alt har mange flere bruksområder?
Øreplugger som følger med mp3 spillere er jo av dårlig kvalitet men det betyr ikke noe uansett da de ikke vil bli brukt.

Bryr meg ikke om nettoppkobling ,videoavspilling osv......lyden er viktigst+batteritid og 8gb eller mer.

Noen som har noen tips til bra mp3 spillere?

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Er selv på utkikk etter en ny ipod\mp3 spiller, vil ha noe med ca +30gb og enkel UI, vil også ha bra lyd. Men jeg finner ikke noe spesielt til merke på mp3 verdig å se på, de fleste jeg har sett er større enn cdspilleren jeg brukte i 94 med ørepropper som tok livet av ørene dine. Har beyerdynamic C1pro men også noen ørepropper som sikkert skal byttes ut etterhvert også, men vil bare ha til musikk. Skal ikke bruke mobil, eller noe annet. Vil ha mp3\ipod, men veit bare ikke hva som er verdt å invistere i da det ser ut som de fleste ipodene har samme lydkvalitet å gi meg. Men bare med forskjellig skrummel ved siden av, som da kamera(dritt kvalitet og apps som ingen normale folk bruker)

Noen som har noe å komme med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...