BrianG Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hei Jeg har en Blackberry Z10 som jeg har vært svært fornøyd med. Her for noen dager siden installerte jeg 10.2.1.537 oppgraderingen. , Fra jeg slår mobilen på til jeg ser menyen tar det omtrent seks minutter. Før gikk det ca 2 minutter. Så hva i all verden kommer dette av? Har prøvd å re-installere uten at det hjalp. Lenke til kommentar
dravyn Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hei Jeg har en Blackberry Z10 som jeg har vært svært fornøyd med. Her for noen dager siden installerte jeg 10.2.1.537 oppgraderingen. , Fra jeg slår mobilen på til jeg ser menyen tar det omtrent seks minutter. Før gikk det ca 2 minutter. Så hva i all verden kommer dette av? Har prøvd å re-installere uten at det hjalp. samme her.. er du medlem crackberry.com forumet? mye bedre sjanse å få svar der tenker jeg. Lenke til kommentar
BrianG Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Så din mobil oppfører seg på samme måten etter oppgradering? Skal sjekke ut Crackberry. Må da være andre som også har det samme problemet. Lenke til kommentar
dravyn Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 stemmer.. Har en Q10. Men vet nå ik nøyaktig kor lenge det tar. Men tar lengre tid enn før oppdateringen. tenker ik så mye på det, da jeg ik tenkt å slå den av og på så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå